[VS.NET] draaien beta2 apps onder de final CLR?

Pagina: 1
Acties:

• stylee
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09-2021

stylee

blah zeg ik je

Topicstarter
Hoi allemaal

Ik heb beta2 van VS.NET gekregen (tja ik weet dat de final uit is maar die kost veel $$$ :( ) en ik heb ff een client/server chatapp gemaakt in C# (best simpel), nu draait hij perfect op het ontwikkelsysteem maar als ik hem wil draaien op een doelsysteem (winxp met de dotnet redist) crasht hij hopeloos met een onhandelbare exception (oid).

Kan ik hieruit opmaken dat apps gecompileerd met beta2 niet draaien op de final CLR of is er iets flink mis met mijn app? :+

Google leverder ook al niet veel op over dit onderwerp.

Alvast bedankt

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:22

mulder

ik spuug op het trottoir

Er wel behoorlijk wat dingen anders idd. Misschien opnieuw compileren onder Final?

oogjes open, snaveltjes dicht

• stylee

stylee

blah zeg ik je

Topicstarter
FF uitzoeken hoe ik mijn hele VS.NET project onder de final SDK aan de praat krijg dan maar.. :+

• tomato
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Je zult sowieso opnieuw moeten compileren op de final, maar ook in de API zijn een aantal belangrijke verschillen tussen Beta 2 en de final. Er zijn wel overzichten van te vinden op het net.

• stylee

stylee

blah zeg ik je

Topicstarter
tomato: ...Er zijn wel overzichten van te vinden op het net.

Heb je mischien wat linkjes voor me? Bespaart me weer wat zoeken op vrijdagavond :)

Verwijderd

Op zaterdag 02 februari 2002 23:45 schreef stylee het volgende:
Heb je mischien wat linkjes voor me? Bespaart me weer wat zoeken op vrijdagavond :)
Vrijdag :?

• tomato
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
stylee: Heb je mischien wat linkjes voor me?
Excuses, ik maakte een foutje. De API is van Beta 1 naar Beta 2 op enkele punten ingrijpend veranderd, van Beta 2 naar Final zijn er maar erg weinig veranderingen doorgevoerd (extern, API dus). Hoe en wat precies weet ik niet, ik heb nog niet met de final gewerkt.

Er schijnt hiervan ook wel een overzicht te zijn, maar zo snel kon ik dat niet vinden. In ieder geval zou de meeste code uit Beta 2 gewoon onder de Final moeten draaien. Opnieuw compileren lijkt me echter niet onverstandig (wellicht zelfs noodzakelijk).
Yarvieh: Vrijdag :?
:D

Ach, 't is al weer bijna weekend toch? :P

• stylee

stylee

blah zeg ik je

Topicstarter
Yarvieh: Vrijdag :?

|:( |:( :7 :+

(dacht toch ECHT dat het gisteren vrijdag was :P)
Pagina: 1