wat hebben jullie als alternatief voor winamp
zo simpel mogelijk en niet geheugen sleurpende progies
Nee geen crashes maar meschien is er wel iets beterz want er ziten dingen in winamp die beter kunnen playlist en zowOp zaterdag 02 februari 2002 22:24 schreef frytzzz het volgende:
Ben wel benieuwd waarom je 't vraagt. Crashes?
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Anoniem: 26244
idd wel mooi, maar niet functioneelOp zaterdag 02 februari 2002 22:27 schreef Famoso het volgende:
Sonique is een alternatief, maar imho lang niet zo goed als Winamp.
Anoniem: 1320
Anoniem: 46067
</li>• Make your own CDs from your MP3s
• Turn your music collection into MP3s
• Play MP3s, CDs and Windows Media
• Tune into MUSICMATCH Radio
• Manage your digital music collection
• Print custom CD labels and song lists
• Get free downloads and artist info <li> Send music to your MP3 player
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Anoniem: 42673
You can't have everything. Where would you put it?
Ja die is er, die hebben ze Winamp genoemdOp zondag 03 februari 2002 02:02 schreef tweakerbee het volgende:
Is XMMS ook voor windows beschikbaar?
Saved by the buoyancy of citrus
multisync is gebanned dat was hard nodig :D
Anoniem: 17264
Nee xmms is er alleen voor Unix. 4front technologies heeft een licensie op het uiterlijk van winamp genomen.Op zondag 03 februari 2002 02:02 schreef tweakerbee het volgende:
Is XMMS ook voor windows beschikbaar?
.
Die j toets is heel makkelijk met winamp cker als je 2500 mp3 tjes hebtOp zondag 03 februari 2002 14:08 schreef AkroBatik het volgende:
nadeel van winamp 3 is dat je de [J] toets niet meer kan gebruiken om mp3's te zoeken. Weet iemand eeen alternatief voor die [J] toets ik mis hem toch wel heel erg
Zo simpel mogelijk zonder geheugen slurpen? Dan moet je echt eens kijken naar WinplayOp zaterdag 02 februari 2002 22:23 schreef TourTheForce het volgende:
wat hebben jullie als alternatief voor winamp
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Anoniem: 45896
...maar ik heb een bel op mijn fiets
Musicmatch is lelijk en groot, en dfx is zoiezoOp zondag 03 februari 2002 01:54 schreef flipsen het volgende:
Musicmatch!! Absoluut mee eens....ben een hele avond bezig geweest een alternatief voor winamp te zoeken.....resultaat: musicmatch! probeer ook gelijk de nieuwe dfx 6.0, klinkt super! ook voor winamp beschibaar trouwens...
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq