Hallo, is er een manier om e-mails te verzenden met het adres dat jij wilt en dan zodat je niet het ip kunt vinden van de afzender?
je kan in principe geen mail sturen zonder dat je ip er bij staat, omdat bij die packets altijd en afzender en een ontvanger ip adres staat...
misschien dat het wel kan als je achter een proxy zit...
misschien dat het wel kan als je achter een proxy zit...
Ehm, wou je gaan spammen ofzo ? Dit is namelijk een techniek die door spammers word gebruikt....Hallo, is er een manier om e-mails te verzenden met het adres dat jij wilt en dan zodat je niet het ip kunt vinden van de afzender?
Tip : doe het niet in mijn mailbox, je kon je account wel eens héél snel kwijt zijn !
Virussen? Scan ze hier!
NEE natuurlijk wil ik niet gaan spammen, is voor een grap met een klasgenoot, maar als ie mijn ip zit dan weet ie dat ik het ben dus das niet de bedoeling.
Heb wle met proxy geprobeert voor webmail en ik kan geen prxy vinden die het doet voor pop3 weten jullie er mischien een?
Thnz Eppie
Heb wle met proxy geprobeert voor webmail en ik kan geen prxy vinden die het doet voor pop3 weten jullie er mischien een?
Thnz Eppie
Doe dat gewoon via Hotmail of iets dergelijks, dan komt toch het IP van de server van Hotmail er te staan (mits je het via webmail doet)
toch..?
toch..?
Pagina: 1