[topic=397198/27/25]
[topic=368903/30/25]
[topic=368903/30/25]
Money for nothin' and your chicks for free
krijgen we dit weer....ff nofi ofzow maar dit hadden we al een keer eerder besproken dat we dit niet zouden doen. Ik ga je niet uitschelden maar we zijn bij die andere pas bij pagina 27 (bij mij dan) en meestal gaan we door tot ongeveer 35-40. In het vervolg niet meer doen....Op zaterdag 02 februari 2002 21:49 schreef SuperSucker het volgende:
Topictitel zegt het al lijkt me...
mn FS werkt ff niet dus ik kan niet beginnen
tampert, kriminalpolizei
wist ik nie?
* ipsec heeft een boel gemist want ik was een tijdje in het buitenland
* ipsec heeft een boel gemist want ik was een tijdje in het buitenland
Money for nothin' and your chicks for free
diepe DIEPE zucht.
kan niet gewoon deel 11 weer open?
komop jongens, er zijn zelfs topics die inmiddels bij 173 zitten! en wij stoppen als bij 27!!!!!!!!
kan niet gewoon deel 11 weer open?
komop jongens, er zijn zelfs topics die inmiddels bij 173 zitten! en wij stoppen als bij 27!!!!!!!!
ah..komop man...die vorige had echt een post of 1200Op zaterdag 02 februari 2002 22:03 schreef ItSnows het volgende:
En toch wordt deel 10 gesloten en we gaan hier on-topic verder met deel 11
tampert, kriminalpolizei
haal dan heeel even het slottje er af, zodat ik makkelijk de eerste post hier kan posten. DAT LIJKT ME WEL ZO HANDIG!
en dit sucked echt want nou moet ik wel 5 vragen weer hier gaan posten omdat ze nog niet in het vorige deel zijn beantwoord!! GRRRRRR
en dit sucked echt want nou moet ik wel 5 vragen weer hier gaan posten omdat ze nog niet in het vorige deel zijn beantwoord!! GRRRRRR
Verwijderd
Zulke dingen horen in LA of SU;
Als ik ontopic bedoel bedoel in ontopic;
Ik laat 1 van de 2 open, niet beide. Aangezien 10 de meest interessante is gaat DEZE nu dicht en de andere weer open.
Als ik ontopic bedoel bedoel in ontopic;
Ik laat 1 van de 2 open, niet beide. Aangezien 10 de meest interessante is gaat DEZE nu dicht en de andere weer open.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()