ik zit duz aangesloten op het heineken netwerk maar ik kan daarmee niet op kazaa en dat soort stuff, waarom doet hij niet?????????
[flauw]
Waarschijnlijk even een fust verwisselen, dan lukt het vast wel..
[/flauw]
Bedoel je dat je op een intern netwerk zit met een firewall die je tegenhoudt of iets anders?
Waarschijnlijk even een fust verwisselen, dan lukt het vast wel..
[/flauw]
Bedoel je dat je op een intern netwerk zit met een firewall die je tegenhoudt of iets anders?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
nou kijk ik zit duz aangesloten op het netwerk van heineken met een 128k modem bij mij thuis en als ik der modem aan zet dan belt hij alvast in duz als ik dan klaar ben met laden van windows dan kan ik normaal internetten maar ik kan niet op kazaa of met morpheus en dat soort progamma's mee on-line komen. duz hoe zou dat komen??Op zaterdag 02 februari 2002 21:48 schreef Reaper_One het volgende:
Iets meer uitleg is misschien handig?
Dat komt omdat je rechtstreeks inbelt op het lokale netwerk van Heineken en via dat netwerk (proxy?) surft.
Kan best zijn dat de beheerders daar alle poorten behalve 80/21/110/443 dicht hebben
Kan best zijn dat de beheerders daar alle poorten behalve 80/21/110/443 dicht hebben
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
bedankt voor dan weet ik ook weer waarom hij het niet doet!!Op zaterdag 02 februari 2002 21:57 schreef BackSlash32 het volgende:
Dat komt omdat je rechtstreeks inbelt op het lokale netwerk van Heineken en via dat netwerk (proxy?) surft.
Pagina: 1