ik weet niet of casema de consumentenbond serieus neemt, maar ik zit nu te downen met <big>7</big>Kbyte/s!! dit terwijl ik WEKEN niet boven de 2Kb/s kwam!
WOW, bijna sneller dan isdn! 
[img]"http://nl.nedstatbasic.net/cgi-bin/nedstat.gif?name=desite"[/img]
[img]"http://nl.nedstatbasic.net/cgi-bin/nedstat.gif?name=desite"[/img]
Dan betaal ik liever iets meer voor mijn werkende ISDN-lijn (of mijn werkende draadloze palmverbinding
).
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Zelfs mijn Sonera verbinding gaat de laatste tijd errug lekker.... 50kb+ is geen uitzondering de laatste tijd... down meestal met 30kb, lijkt me toch niet slecht, ok bij @home members op GoT zeggen dat ze altijd met 200kb downen, als je incidenteel die snelheid haalt kan wel, maar constant? lijkt me erg onwaarschijnlijk...
How bad is it on a scale from one to Spurs
ja okee, jullie vinden dit allemaal wel langzaam, maar ik heb zelden zulke snelheden gehaald tot nu toe 
(en 't is toch 250% snelheidswinst!
)
(en 't is toch 250% snelheidswinst!
Ik zit nog steeds te klussen met m'n 56k6 Dynalink modempje en haal snelheden (vrijwel altijd) van 7,5 - 8,5 Kb/sec !
Kabel zuigt ... dat was al langer duidelijk.
Ik wacht mooi op ADSL.
Kabel zuigt ... dat was al langer duidelijk.
Ik wacht mooi op ADSL.
Verwijderd
Ik (ook met Casema dus) haalde vanmorgen om 7 uur de verbazingwekkende snelheid van 3,3Kb/s!!!!
Ja, dat klinkt baggertraag, en dat is het natuurlijk ook voor een kabel, maar bij Casema is dat (in mijn geval) WAANZINNIG snel.
Inmiddels is het wel weer teruggezakt naar de standaard timeout-snelheid, maar het was leuk zolang het duurde.
Zeker omdat ik net iets aan het downloaden was.
Ja, dat klinkt baggertraag, en dat is het natuurlijk ook voor een kabel, maar bij Casema is dat (in mijn geval) WAANZINNIG snel.
Inmiddels is het wel weer teruggezakt naar de standaard timeout-snelheid, maar het was leuk zolang het duurde.
Slasher:
Ik haal die 200 kb/s vaker wel dan niet! Incidenteel gaat ie zelfs daar nog flink overheen.
Net als ik warez ofzo down bij xoom haal ik hoogstens 40 kb/s per download.
Als je het niet gelooft mag je het hier komen bekijken!
Ik haal die 200 kb/s vaker wel dan niet! Incidenteel gaat ie zelfs daar nog flink overheen.
Net als ik warez ofzo down bij xoom haal ik hoogstens 40 kb/s per download.
Als je het niet gelooft mag je het hier komen bekijken!
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Pagina: 1