Als ik een bestand of map verwijder vind ik die niet meer terug in de prullenbak. Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt, wat is er aan de hand?
Rechtsklik op de prullenbak, eigenschappen,
daar ff checken, staat iets verkeerd
misschien heb je het met shift+delete weg gegooid? (doe ik altijd) of heb je een instelling veranderd dat je automatisch de stap prullenbak overslaat? (zou ik wel handig vinden overigens, ik vind de prullenbak onzin, als je iets weggooit wil je toch ook gewoon dat 't WEG is?)
Dan is er iets ingesteld dat je alles meteen verwijdert
Rechtsklikken op de prullenbak, dan eigenschappen en dan vakje van meteen verwijderen uitschakelen
Rechtsklikken op de prullenbak, dan eigenschappen en dan vakje van meteen verwijderen uitschakelen
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
dat kan dus gewoon....Op zaterdag 02 februari 2002 20:33 schreef Masterdam het volgende:
misschien heb je het met shift+delete weg gegooid? (doe ik altijd) of heb je een instelling veranderd dat je automatisch de stap prullenbak overslaat? (zou ik wel handig vinden overigens, ik vind de prullenbak onzin, als je iets weggooit wil je toch ook gewoon dat 't WEG is?)
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Nee, er is niets mis met de eigenschappen.Op zaterdag 02 februari 2002 20:32 schreef DaPoztMaster het volgende:
Rechtsklik op de prullenbak, eigenschappen,
Er staat geen vinkje...Op zaterdag 02 februari 2002 20:33 schreef SeRRveR het volgende:
Dan is er iets ingesteld dat je alles meteen verwijdert
Ik heb toch liever dat het nog even in de prullenbak zit.Op zaterdag 02 februari 2002 20:33 schreef Masterdam het volgende:
Als je een bestand aanklikt en op DEL drukt,
wat staat er dan:
1 - Weet u zeker dat u het bestand wilt verwijderen
2 - Weet u zeker dat u ..... wil verplaatsen naar de prullenbak
wat staat er dan:
1 - Weet u zeker dat u het bestand wilt verwijderen
2 - Weet u zeker dat u ..... wil verplaatsen naar de prullenbak

Neem dit dan ff over zoals het daar staat
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
McAfee 6 pro geinstalleerd? De shreder die daar inzit veroorzaakt dit verschijnsel. Ik heb er ook nog geen oplossing voor. De help van Windows en McAfee bieden geen hulp. Iemand?
Verwijderd
Het hele zwikkie formateren.....Op zondag 03 februari 2002 22:10 schreef Blueberry het volgende:
McAfee 6 pro geinstalleerd? De shreder die daar inzit veroorzaakt dit verschijnsel. Ik heb er ook nog geen oplossing voor. De help van Windows en McAfee bieden geen hulp. Iemand?
suc6
Verwijderd
Op elke partitie staat de prullenbak als verborgen map , de naam er van moet “ recycled “ zijn.
In sommige gevallen is de naam veranderd in “ recycler “ , verander dit terug en je klachten zijn weg .
In sommige gevallen is de naam veranderd in “ recycler “ , verander dit terug en je klachten zijn weg .
Ik denk (en hoop) dat de topicstarter inmiddels al iets gevonden heeft op dit probleem, na zo'n 3 jaar
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()