Inbel problemen in Arnhem, advies?

Pagina: 1
Acties:

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Nadat mij ISDN lijn een dikke week plat heeft gelegen (KPN :r) lijkt het inbellen sneller te gaan, meer pogingen per seconde :).

Echter rond half 7 en later kom ik haast niet meer ingebeld bij Superweb (7000 tot 8000 pogingen nodig). Ook bij andere providers is het dikke elende (Surfnet/Freeler/Wanadoo). Ik krijg wel een connectie, maar kom niet verder dan de wachtwoordcontrole. Soms kom ik er wel door, maar dat gebeurd zelden. Heeft dit met capaciteits problemen bij de KPN te maken?

Ik zit er zwaar aan te denken om over te stappen op Chello, maar ik zou niet weten of dat in mijn regio van Arnhem een succes is.

Heeft iemand tips en of aanbevelingen?

Gr Waslijn

Ik woon in Arnhem (026)

Verwijderd

Misschien is de tijd tussen twee inbelpogingen te kort, waardoor geen sprake is van geldige pogingen.

• waslijn
Ok, ga ik zo maar weer eens proberen. Heb ik al geprobeerd, maar probeer het nog wel een keertje.

Ik bel trouwens gewoon in met de dial-up networking van windows (redial = osec pauze).

Het aantal pogingen ligt rond de 85/90 per min.

In ieder geval bedankt voor de reactie,

GR Waslijn

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

euh kost wel iedere keer een dubbeltje per keer inbellen toch

Jsunnyreports

• waslijn
Bij superweb niet threedrules , maar ik ben nu al een paar keer binnen 10 pogingen :) op superweb. Ik snap er echt helemaal niets van, ik ben nog nooit zo snel ingebeld.