Toon posts:

ATI rage 3D pro 2 in XP als Xtra Videokaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem:
Ik heb een ABIT Siluro T400 als hoofd videokaart, maar nou wil ik net als dat ik in win98 had met me TNT kaartje, een andere videokaartje erbij prikke voor me 2e monitor.
Het kaartje wat ik er bij wil prikken is een ATI RAGE 3d pro 2.
MAAR, hij doet het alleen maar als k in me bios de hoofd display op PCI zet.. maar dan zie ik het opstartschermpie enzow allemaal op me 2e monitor.. EN dat wil ik niet.
Maar als ik dus me ABIT kaartje als hoofd videokaart zet, dan kan hij de ATI kaart niet aansturen.. teminste hij geeft de melding dat hij hem niet kan starten en ik zie bij beeldschermeigenschappen ook geen 2e monitor(wat ik wel heb als hij met pci opstart:'()
Nou was mijn vraag dus:
Zijn er drivers voor die dit probleem op kunne lossen, of andere oplossingen??
ik draai trouwens nu win XP pro.

Alvast bedankt !!

Verwijderd

Topicstarter
weet dan echt niemand een oplossing ?? :'(

Verwijderd

kan niet jammer helaas. Dit bios van ati is zo ...... :( dat tie niet gestart kan worden na der hand in windows XP of 2K. Je kunt wel (d8 ik) in win xp zeggen dat die siluro 1e kaart in en ati 2e, maar wel van die ati booten. Andersom kan volgens mij helaas weer niet. Anders zul je toch moeten kijken voor een matrox, 3dfx of nvidia pci kaart, dit zijn eigelijk de enige kaarten die zonder meer als 2e kaart willen werken in windows 2k/xp