IK heb een NAD versterker tuner cd, en oh ja ook nog ene cassete (die ik zo goed als niet gebruik). allemaal van NAD en uit dezelfde serie. Maar nu zitten er achterop de cd en op de tuner een tulp stekkertje waar NAD link boven staat. NU was mijn vraag waarvoor is dit. IK kan het nlm niet in de beschrijving terug vinden
Verwijderd
NAD link wil zeggen dat je de losse NAD componenten kunt koppelen zodat je ze met 1 AB kunt bedienen.
Best handy
Best handy
Dat de AB die je eventueel bij je versterker krijgt, ook werkt op de overige apparaten. Maar dan moet je wel een systeem AB bij de versterker gekregen hebben, anders gaat het niet werken.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
raar want in geen vand e apparaten zit volgens mij geen leesoog ik zal ff de type numers opzoeken wacht ff
Verwijderd
Als die link allee op je tuner zit, zul je weinig aan het hele linkgedoe hebben. Je kun hoogstens een ab voor je tuner kopen, en deze voor je tuner gebruiken (als die een oog heeft that is).
NAD-link werkt als volgt:
Elk aparaat heeft een NADlink in, en een NADlink out. Het signaal dat je met je AB geeft, gaat naar de output van het apparaat, om vervolgens naar de dichtsbijzijnde ingang te gaan (waarna het misschien via een uitgang weer naar de volgende inang gaat). Daisy-chainen dus...
NAD-link werkt als volgt:
Elk aparaat heeft een NADlink in, en een NADlink out. Het signaal dat je met je AB geeft, gaat naar de output van het apparaat, om vervolgens naar de dichtsbijzijnde ingang te gaan (waarna het misschien via een uitgang weer naar de volgende inang gaat). Daisy-chainen dus...
Oftewel, je moet een versterker met systeem AB hebben
.
. Dat is juist de grap. Op die apparaten zit geen oog en er wordt ook geen AB meegeleverd. Maar met de NADlink en de AB van je versterker (die je bij een 304 niet hebt) kan je door het te linken, allemaal weer bedienen.
Pas vanaf de C340 werd er standaard een AB meegeleverd met NAD (de 314 ook niet).
Neeh, duhraar want in geen vand e apparaten zit volgens mij geen leesoog ik zal ff de type numers opzoeken wacht ff
Pas vanaf de C340 werd er standaard een AB meegeleverd met NAD (de 314 ook niet).
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
ik heb dus me cd player al ff opengeschroevd en daar waar het oog hoor te zitten zit een lege plaats op de print het blikt dus dat ik de 510 en niet de 522 waar wel ab op zit
en op mn tuner zit NAD link in en OUt. kan ik neit een een of ander kastje kopen waarmee ik als nog ab heb.
en op mn tuner zit NAD link in en OUt. kan ik neit een een of ander kastje kopen waarmee ik als nog ab heb.
Pagina: 1