Verwijderd
Of heeft iemand hem al, en kan die hem aan ons doorgeven?
Wie niet??
Love is difficult to find, easy to lose and hard to forget.
Verwijderd
Verwijderd
Ik kreeg de tip van een ander van dit forum.
Stuur een e-mail naar het adres jackie@valuepay.com
Ik heb bijvoorbeeld deze mail gestuurd.
Het enige wat een beetje klote is is dat die piggy 4 MB is.. maar goed zo erg is dat niet.
Oja, als je nog niet bij valuepay bent, doe dat dan hier
btw mijn piggy wil niet meer opstarten
Ligt aan mezelf volgens mij, maar ga er nu geen moeite voor doen omdat ik morgen een nieuwe pc binnen heb
Maar als je je wilt aanmelden zonder referrer (wat sommigen dus liever doen>>??)
dan kun je je hier aanmelden
Maar ik heb natuurijk liever dat iedereen zich hier aanmeld. Wat op zich wel redelijk zou zijn
enne nog een vraag voor een bepaalde slag mensen: Waarom is het erg als je je aanmeld via een referral??
Verwijderd
Als iemand zich wil aanmelden zonder jou als referral, dan kan dat altijd door zelf naar de site van valuepay te gaan.
Trouwens, ik heb me niet via jou opgegeven JUIST omdat ik geen referral-ID zag staan. Dat is natuurlijk weer de keerzijde van het verbergen.
En daarom (om dat gezeik te voorkomen) heb ik dus dit script opgezocht.
Het komt idd vrij sneaky over, maar er wordt zo way minder gekankerd over je plaatsing van id, waardoor het in een keer wel spam is.
Dat gezeik komt vooral van mensen die toch niet eens op die klikken en alleen maar ff hun status-window van IE checken. En als je er dus wel klikt dan wil je je dus aanmelden, en dat gaat dan via mij id.
Maar aangezien dit ook niet in goede aarde valt, wat ik erg goed kan begrijpen door het hoge sneaky-gehalte, zal ik het niet meer ge/mis-bruiken.
halleluja
het is nu wel duidelijk hoor
jullie willen dus liever hier aanmelden
dan hier ?
of moet het nog liever zo ?
http://www.valuepay.com/ref.asp?re=forishuisman
en dan willen die rare mensen er het liefst ook nog zo'n link in neem ik aan?
http://www.valuepay.com
btw. kep em ff gebookmarked voor het geval ik deze regels vergeet
nog ff voor de duidelijkheid: Het was echt niet de bedoeling om zo sneaky om de hoek te komen, zoals jullie het beschouwen, maar puur omdat ik ziek wordt van dat geziek van het feit dat er een ref-id bij zit..
Zo wat!! zolang het maar niet een post is waar alleen maar die link in staat.
zo en nu ben ik dit subtopic wel weer zat
Verwijderd
En je kunt er natuurlijk altijd de link zonder ID bij zetten. Dan kan iedereen zelf kiezen. Als ik mijn ID ergens zet, dan zet ik er ook een ID-loze link bij. Heb ik nog nooit negatieve reakties op gehad.
(foutje foutje foutje)
als je soms zo'n soort link niet vertrouwt (dus denkt dat ie sneaky is)
dan kun je ff met rechts erop klikken en dan in je status window kijken.
Verwijderd
Alleen krijg ik regelmatig deze foutmelding:
"PIGGYV15 heeft een fout met betrekking tot een ongeldige pagina veroorzaakt in
module JUTIL.DLL op0177:02454677."
En dan moet ik hem afsluiten en weer opnieuw opstarten.
Hebben meer mensen hier last van? Is hier een oplossing voor?
Verwijderd
Ik zal die jackie ook eens mailen, toch stom hoor.
Crew-design beantwoord mailtjes niet eens...
>>schaamteloze reklame<<
Trouwens, ook een leuk getpaid progje: Surfingprizes
$0,20/uur net als bijv. desktopdollars, maar net zo klein als adframe, verplaatsbaar, 1x in de 8 minuten met je muis er overheen gaan. Kan je over adframe heen zetten!
Alleen hun homepage is erg traag, software werkt goed. http://www.surfingprizes.com/go/?147441
Verwijderd
Hoe vaak wordt dat eigenlijk geupdate?
Verwijderd
Elders op hun site staat ALS we $1,- van een adverteerder krijgen, geven we je $0,50. Dus 50%
Laatst las ik ergens (hier?) dat ze $0,35/uur uitbetaalden.
Volgens mij weet niemand hoeveel die gasten nou eigenlijk betalen, net als met zoveel van die programma's die met percentages en achteraf-vaststellingen werken. Je moet maar afwachten waarvoor je die banner al die uren op je scherm zet...
Verwijderd
Het klopt dat VP net als zoveel bedrijven met een "achteraf" systeem werkt. Eerst kijken ze hoeveel ze nou eigenlijk hebben verdiend voor ze enige waarden kunnen geven.
De bedragen op jou inlogpagina worden maximaal 1 keer per dag bijgewerkt.
$0,35 (laten we zeggen drie NL kwartjes...) lijkt misschien weinig, maar eigenlijk is dat veel.
Momenteel heerst er een enorme pruimentijd in de Get Paid wereld. Zo goed als geen enkel bedrijf kan zijn vooraf beloofde pay rates waarmaken. AllAdvantage doet dat wel, en misschien gaat dat hun het kopje kosten.
Bij veel bedrijven zie je pay rates van rond de $0.20. Ik denk dat dat nog wel een tijd zal blijven.
$0.35 is dus lang niet slecht. Jammer dat pIggy niet altijd even goed de tijd bijhoudt.
Maar wordt elke 24 uur upgedate.
vandaar (waarschijnlijk)
Verwijderd
Ik heb Piggy gisteren de hele dag aan gehad, en ze heeft er maar 8 MINUTEN bij geteld. Dat zou dus eerder 8 UUR moeten zijn!!!!
Na 2 volle dagen surfen heb ik het waanzinnige bedrag van....$ 0,19!!!!!!
Hier wordt ik niet vrolijk van. Iemand enig idee wat er mis gaat?
Verwijderd
geeft ie 1hr 37min. aan.
Dit kan natuurlijk nooit niet!
Verwijderd
Moet je naar de valuepaypoints kijken?
Of naar het bedrag onderaan???
dus je kunt naar beiden kijken, maar het is wel zo handig als je gelijk naar het bedrag kijkt eh
kun je meerdere van die shit tegelijk draaien?
Verwijderd
Zoveel als je desktop verdragen kan. En jij natuurlijk. Als je vier of vijf van die dingen open heb staan word je knettergek van het geflikker van die bannerskun je meerdere van die shit tegelijk draaien?
Ik heb er eigenlijk altijd wel twee open staan en soms drie. Op dit moment geeneen...
Verwijderd
Allee PaidForSurf gaat vreemd doen als ik Adframe erbij aan zet. Maar alle anderen die ik heb werken prima samen.
Verwijderd
Het kreng heeft er maar 1 uurtje bij geteld en ik heb hem de hele dag aan laten staan!
Hebben meer mensen hier last van? Ik vindt het toch wel diep triest, hoor.
Verwijderd
Je mag blij zijn als Valuepay alleen al 25% van de werkelijke tijd bij houdt. Gisteren 5 uur, totaal bijgeteld: nulkommaniks.
Ik vermoed dat dat nog wel bijtrekt. Ze winnen er niets mee als iedereen zijn varken op stal zet...
Verwijderd
Nog elke dag heeft ie nog niet de helft van de werkelijke tijd bijgeteld.
Gisteren b.v. zeker 2uur piggy actief geweest,ik heb nog geen 6 minuten bijgeteld gekregen!
Van de eertse dag heeft ie me HELEMAAL NIETS bijgeteld!
Volgens mij zijn dit een stelletje oplichters!
Ik zal die Jackie eens een mailtje gaan sturen.
Verwijderd
http://www.valuepay.com/timefix.asp
Hou eens een paar dagen precies bij hoe lang je surft met vArken, vul dit kreng in en wacht af wat ze gaan doen met die info.
Verwijderd
Als ik me wil aanmelden bij ValuePay, kom ik niet verder dan het signup formulier. Ik heb alles ingevuld, alles goed, geen erros (ja twee: twee keer was mijn username al gebruikt en een keer: mijn emailadres was al door m'n pa gebruikt). Ik kom gewoon niet verder: als ik op de submit klik, duurt het even, en komt vervolgens weer terug bij het signup formulier.
Graag help
Verwijderd
Thank you for contacting us at ValuePay.Com
We are sorry if your time was not logged properly during the earlier months. Please use the link http://www.valuepay.com/timefix.asp
for recovering time lost.
Do let us know if we could be of further assistance to you.
Toch aardig dat ze zo snel reageren.
Verwijderd
Ik kreeg een foutmelding bij het aanmelden, maar kon daarna toch gewoon inloggen enzovoorts. Verder geen enkel probleem meer mee gehad.
Verwijderd
Ook de punten kloppen niet. Als ik me niet vergis krijg je 1 punt per minuut. Voor mijzelf klopt dat aardig.
Maar mijn directe refs hebben behoorlijk de geest gehad en hebben 3 uur en 35 minuten bijelkaar gesurfd in 24 dagen. It's amazing!
Daar krijg ik 10% over, dus dat zou neer komen op 20 punten, maar ik krijg er maar 9.
Over mijn indirecte refs krijg ik weer net iets meer dan de helft van wat ik zou moeten krijgen.
Nee, Valuepay heeft nog een lange weg te gaan.
Verwijderd
D'r klopt geen ene moer van.
Stelletje oplichters.
Verwijderd
Het zou me niks verbazen
Verwijderd
Ik heb al eerder mailtjes gestuurd naar ze, en kreeg een autoreply met bedankt, blablabla. Meer antwoord als dat krijg je niet.
Maar het klopt dat veel mensen er over klagen. Valuepay heeft dat goed door. Ze kunnen het zich niet veroorloven dat veel varkentjes nu op stal worden gezet en daar blijven staan tot Valuepay de boel op orde heeft.
Die timefix zal ook niet veel helpen. Veel mensen accepteren niet dat ze zelf tijdschema's moeten gaan bijhouden en gelijk hebben ze. Kortom, tijd voor een echte fix van ValuePay.