Mja, de topic titel zegt het al
Wie kan er een logo ontwerpen voor mijn website
Ik ben nog niet zo goed in graphs maken, dus vraag ik het aan jullie
Er moet een tekst opkomen die KillerBoy is oftewel KillerBoy Design Kijk naar de pic in mijn sig voor de grootte van de pic want ze moet dienen als header.
Dat mag hier niet en ik doe het ook niet, leer zelf maar
Read the flippin` manual, zou ik bijna willen zeggen. Maar dat gaat een modje wel voor me doen.
Verwijderd
Lees anders even de FAQ, dan zie je dat je het ook helemaal niet met Photoshop moet maken.
En een logo ontwerpen kost geld. Hou daar dus rekening mee
En een logo ontwerpen kost geld. Hou daar dus rekening mee
Ik wil toch ff kwijt, dat als je een design site aan het maken bent, dat je dan aan iemand anders vraagt of ie iets voor je kan ontwerpen! Dat is toch gewoon regelrecht debiel!
d00d, check : http://users.pandora.be/killerboy/
Als dat je laatste werk is zou ik een vacature sturen naar alle designers in Nederland
Als dat je laatste werk is zou ik een vacature sturen naar alle designers in Nederland
Verwijderd
1) Een Design bureau dat logo's laat ontwerpen
Je staat voor paal.
2) Wie denk je dat we zijn? Een groep huurlingen?
3) Mogen wij ook uurtarief hanteren?
2) Wie denk je dat we zijn? Een groep huurlingen?
3) Mogen wij ook uurtarief hanteren?
Voor jou wil ik het wel extra duur doen
Verwijderd
Als je geen zinnige reactie heb laat dat dan ook achterwege, ik meende duidelijk te lezen in de nieuwe regels dat dit aan de mods over moet worden gelaten door het in LA te posten.
Kap dan ook met deze ongein !!!!!
Verwijderd
SUOp zaterdag 02 februari 2002 19:41 schreef Dhole het volgende:
Als je geen zinnige reactie heb laat dat dan ook achterwege, ik meende duidelijk te lezen in de nieuwe regels dat dit aan de mods over moet worden gelaten door het in LA te posten.
webdesign =/ huisstijl ontwerpenOp zaterdag 02 februari 2002 19:23 schreef Geqxon het volgende:
Een design bureau die zijn eigen graphics niet eens ontwerpt. tss
Verwijderd
Ben ik het wel mee eens. Een huisstijl moet IMHO toch duurzamer zijn, en aan meer voorwaarden voldoen. Je kunt niet zomaar bijvoorbeeld een vrachtwagen laten overschilderen. Dus een huisstijl moet eigenlijk tijdloos zijn als je het goed wilt doen.Op zaterdag 02 februari 2002 19:45 schreef Nelis het volgende:
webdesign =/ huisstijl ontwerpen
En ik vind het ook moeilijker
Verwijderd
waar zijn de modjes als je ze nodig hebt.
Of zijn de modjes ook opgeroepen om te helpen in A'dam ?
Of zijn de modjes ook opgeroepen om te helpen in A'dam ?
Sorry mensen, ben mijn marktwaarde weer aan het verhogen door mezelf weer het 1 en ander te leren... jajaja, das wat anders dan alles maar gewoon vragen 
Maar wil iedereen even kappen met de flames, volgende keer zal ik de NOW's weer uit de la trekken. Je kunt het gewoon bij mij kwijt als een topic dicht moet, niet in het draadje.
Topicstarter mag door naar de FAQ, je komt niet langs start.
Maar wil iedereen even kappen met de flames, volgende keer zal ik de NOW's weer uit de la trekken. Je kunt het gewoon bij mij kwijt als een topic dicht moet, niet in het draadje.
Topicstarter mag door naar de FAQ, je komt niet langs start.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()