Kde 2.2.2 + xinerama

Pagina: 1
Acties:

• luc
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb hier al vaak naar gezocht maar nog nooit iets fatsoenlijks over gevonden :(
'k heb kde 2.2.2 draaien, werkt perfect alleen zodra je xinerama aanzet in je xconfig gaat 't een beetje fout. Schermen worden gemaximaliseerd over beide schermen en popups staan vrolijk in 't midden van je 2 schermen.
Heeft iemand enig idee hoe 'k kde wijs kan maken dat ie 't verkeerd doet en hoe ie 't dan wel zou moeten doen ?

Ik weet dat kde 3 een betere support zou moeten hebben, maar ik was niet van plan om die met de hand te gaan compilen..

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zoiets had ik ook met Kde 2.2.1, zodra ik met Konqueror het venster maxiamalizede was alles gefixed ook over de andere windows.

• luc
  • Niet online
??
Bedoel je nou dat je een keer konquer maximaliseerde en dat 't toen wel allemaal netjes op 't goede scherm bleef ?

Verwijderd

Op zich moet KDE hier rekening mee kunnen houden, maar het moet wel wete ndat Xinerama aanstaat.

Klik (ik denk dat je venster menu linksboven zit) linksboven, dan verschijnt een menu met opties "move" "resize" en ook "Configure", klik daar op. Kies dan "Advanced" en je kunt onderaan de Xinerama opties aanzeten.

• luc
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://luc.hostservices.nl/screendumps/windowconfig.png
Ligt 't aan mij of staan daar weinig optie mbt xinerama :?

• luc
  • Niet online
Heeft niemand hier nou 's een goede oplossing voor :? :'(
Pagina: 1