Toon posts:

effe een raar vraagie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
moet ik voor een geregisteerde nero burning rom, ook atapi drivers voor mijn DVD rom en mijn cdrw rom, hij kan namelijk mijn DVD en mijn CDRW niet herkenne, DVD is een Pioneer 500m (Atapi) en mijn CDRW is een Lite-on 16x10x40x (ook atapi)

graag reactie

p.s. ik zal niet meer van de rare vragen stellen bij deze mijn excuses.

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Ondanks je rare vraagje. Geef even wat meer info.

Worden je drives wel herkend in het besturingsysteem? (en wat voor een besturingssysteem gebruik je?) En bij de weg, ik ga er vanuit dat een legale versie van Nero hebt? Anders kun je niet branden op de CDR indien je een verkeerd serienummer gebruikt.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 februari 2002 19:49 schreef Cyberpope het volgende:

Worden je drives wel herkend in het besturingsysteem? (en wat voor een besturingssysteem gebruik je?) En bij de weg, ik ga er vanuit dat een legale versie van Nero hebt? Anders kun je niet branden op de CDR indien je een verkeerd serienummer gebruikt.
Ik heb win xp home edition

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik weet dat sommige versies van Nero (de hele oude) nog geen nieuwe DVDs en CDRWs herkennen
of was dat nu bij EZCD, of bij beide :?

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:00

-Stef-

Slainthe!

Bij de post van Terw_Dan doemt bij mij ineens de vraag op of het herkennen van hardware is gelegen in het feit dat de betreffende hardware via een code ofzo is ingeprogrammeerd of dat iets anders een merk "verraad"? Mijn eerste reactie was namelijk dat een versie van Nero natuurlijk geen brander/CDRom speler herkent die pas na de uitgifte van de versie van Nero is verschenen maar is dit nou ook zo? Dan zouden dus idd bij het verschijnen van de software alle ondersteunde hardware zijn "opgegeven" aan de software.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.levie.info/got/beetjedom.jpg :+
In principe heb je geen drivers voor cdromdrives nodig (:+).

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:43
Op zondag 03 februari 2002 17:39 schreef Cybertje het volgende:
[afbeelding] :+
LOLLLLLLLLLLL :D :D :D

Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:43
Op zondag 03 februari 2002 17:39 schreef Cybertje het volgende:
[afbeelding] :+
Overigens klopt wat je zegt ook niet helemaal: Je hebt wel degelijk te maken met ASPI drivers en dat soort gedoe.

Waarschijnlijk heb je Nero geïnstalleerd en kan die geen ASPI layer vinden in je windows. Hierdoor herkent hij de drives niet. Dit kun je oplossen door vanaf Nero 5.5 te gaan draaien of door even op internet te zoeken naar ASPI drivers.

Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Verwijderd

Ja ok, maar bij geen enkele drive krijg je een floppy met (windows?) drivers :+

Verwijderd

Topicstarter
En nog effe dit kent iemand dit progie Prima Prisso DVD, zo ja waar kan ik hem downloaden.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 februari 2002 19:49 schreef Cyberpope het volgende:

Ik gebruik win xp Home Edition, en ja ze worden herkend ze zijn allebij Atapi
Pagina: 1