• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Ik heb er nu al 2 dagen last van. Mn 3310 zegt: "Nummer niet in gebruik" waar ik ook naar toe sms. (zelfs 456)

Heel af en toe doet ie het eventjes wel. Das het maffe.

Ben ik de enige die hier last van heeft? :?

• m1ch3lb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-07-2022
ik kan gewoon smsen, heb je niet per ongeluk het nummer van de sms centrale gewist ofzo??

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Nee... (Dan had ik ook niet af en toe wél kunnen smsn)

• Blacksoul
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
Hmzzz.....2 vragen:

* de SMSjes die je wel kunt versturen, zijn dat 'nieuwe SMSjes?
* de SMSjes die je NIET kunt versturen, heb je die gemaakt door te beantwoorden?

Als dat laatste het geval is, zet dan de optie 'beantwoorden via zelfde centrale' uit.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:20
Op zaterdag 02 februari 2002 18:56 schreef m1ch3lb het volgende:
ik kan gewoon smsen, heb je niet per ongeluk het nummer van de sms centrale gewist ofzo??
ik kan helemaal niet sms'en omdat ik dat nummer niet heb :D

iemand enig edee welk nummer dat is?

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:57

Dennahz

Life feels like hell should.

+31653131313

deze?

Twitter

• Xandrios
  • Laatst online: 11:20
Op zondag 03 februari 2002 11:52 schreef Goten het volgende:
+31653131313

deze?
geen idee, maar ik ga het ff proberen :)

thnx :)

• Dennahz

Dennahz

np :)

Twitter

• Blacksoul
Voor Hi-Prepay is het: +31653131314

• Dennahz

Dennahz

Op zondag 03 februari 2002 13:19 schreef Blacksoul het volgende:
Voor Hi-Prepay is het: +31653131314
juist.. bij mij staat het nie helemaal op het scherm ofzo :?

Twitter

• Blacksoul
Op zondag 03 februari 2002 13:33 schreef Goten het volgende:

[..]

juist.. bij mij staat het nie helemaal op het scherm ofzo :?
Vaaaaaaaaag......wat voor toestel heb je?

• Dennahz

Dennahz

Op zondag 03 februari 2002 13:36 schreef Blacksoul het volgende:

[..]

Vaaaaaaaaag......wat voor toestel heb je?
nu nog een pokke line gripz deze maand koop ik siemens c35i :)

Twitter

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Nu er toch al een Topic is over niet kunnen SMSen vond ik het een beetje zonde om een heel nieuw topic te openen met ongeveer de zelfde vraag alleen dan met libertel..

Ik heb onlangs een nieuwe sim kaart van libertel ( vodafone ) gekocht en die in mn foon gestopt nu werkt alles perfect ik kan bellen gebeld worden SMS ontvangen , alleen ik kan geen SMS meer versturen ??? Als ik met ee M35i een bericht wil sturen zegt ie van BERICHT NIET VERZONDEN .. Het nummer van de SMS centrale staat goed ingesteld , voor de rest staat ook alles goed ( wat er aan in te stellen valt ). Iemand die een oplossing weer voor mn proleem ...

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

• AtHomer
  • Niet online
Op zondag 03 februari 2002 14:43 schreef IbBeLz het volgende:
Nu er toch al een Topic is over niet kunnen SMSen vond ik het een beetje zonde om een heel nieuw topic te openen met ongeveer de zelfde vraag alleen dan met libertel..

Ik heb onlangs een nieuwe sim kaart van libertel ( vodafone ) gekocht en die in mn foon gestopt nu werkt alles perfect ik kan bellen gebeld worden SMS ontvangen , alleen ik kan geen SMS meer versturen ??? Als ik met ee M35i een bericht wil sturen zegt ie van BERICHT NIET VERZONDEN .. Het nummer van de SMS centrale staat goed ingesteld , voor de rest staat ook alles goed ( wat er aan in te stellen valt ). Iemand die een oplossing weer voor mn proleem ...
Het zou aan Vodafone kunnen liggen. Als je een dag later nog steeds problemen hebt dan zou ik Vodafone eens mailen.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• Ibbelz
Op zondag 03 februari 2002 15:06 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Het zou aan Vodafone kunnen liggen. Als je een dag later nog steeds problemen hebt dan zou ik Vodafone eens mailen.
Ik heb ze al gemailt maarjah tis weekend dus krijg je natuurlijk nix terug voor maandag .. Maar hoezo kan het aan vodafone liggen is het normaal dan dat het een dag kan duren voordat je kan SMSen, ze hoeven zoiets toch niet te activeren :?

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

• AtHomer
  • Niet online
Op zondag 03 februari 2002 15:09 schreef IbBeLz het volgende:

[..]

Ik heb ze al gemailt maarjah tis weekend dus krijg je natuurlijk nix terug voor maandag .. Maar hoezo kan het aan vodafone liggen is het normaal dan dat het een dag kan duren voordat je kan SMSen, ze hoeven zoiets toch niet te activeren :?
Er hoeft niets geactiveerd te worden. Ik heb zelf ook Vodafone op mijn C35i, en ik heb die foutmelding ook wel eens gehad. Een paar uur later kon ik toen wel weer gewoon verzenden.

• Ibbelz
Op zondag 03 februari 2002 15:15 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Er hoeft niets geactiveerd te worden. Ik heb zelf ook Vodafone op mijn C35i, en ik heb die foutmelding zelf ook wel eens gehad. Een paar uur later kon ik toen wel weer gewoon verzenden.
TSja das wel gek want er is nix van een storing bij vodafone ofzow want op mn andere telefoon (ericsson T29s) heb ik ook vodafone en daarmee kan ik wel smsen . Dat nummer van die Ericsson is uit de 0629****** reeks en van die m35i is van de 0627****** reeks , mischien dat je daar iets mee kan ?¿

• AtHomer
  • Niet online
Op zondag 03 februari 2002 15:18 schreef IbBeLz het volgende:

[..]

TSja das wel gek want er is nix van een storing bij vodafone ofzow want op mn andere telefoon (ericsson T29s) heb ik ook vodafone en daarmee kan ik wel smsen . Dat nummer van die Ericsson is uit de 0629****** reeks en van die m35i is van de 0627****** reeks , mischien dat je daar iets mee kan ?¿
Dat is wel erg vreemd jah. Het enige wat ik nog kan bedenken is dat je het nummer van de SMS centrale nog eens kan controleren. Dit moet +316540881000 zijn.

Anders kan je eens proberen om de simkaarten te wisselen om er zo achter te komen of het aan de simkaart of aan het toestel ligt.

• Ibbelz
Het nummer staat ingesteld als 06540881000 zonder +31 geloof ik , ik heb alleen even niet de mogenlijkheid om het nu meteen te proberen want die telefoon heb ik nu even niet hier .. Ik ga zo ook even die simkaarten omwisselen ( maar daar zou het niet aan liggen denk anders kon ik toch ook niet bellen , gebeld worden , en SMSjes ontvangen ) ff kijken wat ie dan doet .. Zo gauw ik het heb gedaan post ik het hier ...

• dreeke
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Toen ik me telefoon gekocht had stond er niet eens een nummer van de SMS centrale in |:(

en ik me maar afvragen waarom het niet werkte, zei iemand ineens van me staat je centrale wel goed? (blonde meisjes kunnen slim zijn :P)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Ibbelz
Op zondag 03 februari 2002 15:43 schreef dreeke het volgende:
Toen ik me telefoon gekocht had stond er niet eens een nummer van de SMS centrale in |:(

en ik me maar afvragen waarom het niet werkte, zei iemand ineens van me staat je centrale wel goed? (blonde meisjes kunnen slim zijn :P)
Hmz das helemaal lekker :( .. Bij mij stond het er wel standaard in.. Welke provider was dat BEN ofzow |:(

• dreeke
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Op zondag 03 februari 2002 15:44 schreef IbBeLz het volgende:

[..]

Hmz das helemaal lekker :( .. Bij mij stond het er wel standaard in.. Welke provider was dat BEN ofzow |:(
Hi Prepay :{

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Ibbelz
Op zondag 03 februari 2002 15:58 schreef dreeke het volgende:

[..]

Hi Prepay :{
Uhm okeej ik d8 dat het daar toch wel standaard stond ingesteld.. Schijnaar niet dus |:(

• Ibbelz
Ik heb het nummer van het service centrum nu met +31 ingesteld en het werkt weer :) .. THanx voor jullie hulp.....

Verwijderd

Op zondag 03 februari 2002 15:59 schreef IbBeLz het volgende:

[..]

Uhm okeej ik d8 dat het daar toch wel standaard stond ingesteld.. Schijnaar niet dus |:(
hmmz vaag. bij mij stond dat toen wel standaard ingesteld :?

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zondag 03 februari 2002 15:18 schreef IbBeLz het volgende:

[..]

De reeks maakt niet uit. Ik heb ook een nummer uit de 0627 reeks en bij mij werkt het prima. :)

Maar inderdaad. Kijk het nummer van de centrale even na en als dat klopt even kontakt opnemen met libertel Vodafone. :)

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Ibbelz
Op zondag 03 februari 2002 19:23 schreef Destruction het volgende:

[..]

De reeks maakt niet uit. Ik heb ook een nummer uit de 0627 reeks en bij mij werkt het prima. :)

Maar inderdaad. Kijk het nummer van de centrale even na en als dat klopt even kontakt opnemen met libertel Vodafone. :)
Ja het is al gefixt het lag iid aan het nummer van het service center dat was ingesteld als 06540881000 maar dat moest schijnbaar +316540881000 zijn want dan werkt het wel :) :) :) :)

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zondag 03 februari 2002 19:49 schreef IbBeLz het volgende:

[..]

Ja het is al gefixt het lag iid aan het nummer van het service center dat was ingesteld als 06540881000 maar dat moest schijnbaar +316540881000 zijn want dan werkt het wel :) :) :) :)
Mooizo :)

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Dennahz

Dennahz

Op zondag 03 februari 2002 14:43 schreef IbBeLz het volgende:

klopt ..

heb je minder dan 2,50 beltegoed gehad en proberen te smsen? zo ja dan klopt het wel want dan word sms geblokeerd |:( moet je idd weer laten activeren :(

Twitter

• Ibbelz
Op maandag 04 februari 2002 18:10 schreef Goten het volgende:

[..]

klopt ..

heb je minder dan 2,50 beltegoed gehad en proberen te smsen? zo ja dan klopt het wel want dan word sms geblokeerd |:( moet je idd weer laten activeren :(
Ow nee dat was het ook niet , je kan inderdaad niet meer sms en als beltegoed op is maar als je het dan weer opwaardeer dan doettie het weer , bij mij tenminste.. Maar het probleem is al verholpen zoals je uit mijn vorige posts kon opmaken :) :) . Toch bedankt :)

Pagina: 1