Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
waar kan ik die bestellen??
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
Bah, weer iemand die in de marketing truc van AMD is getrapt.Op zaterdag 02 februari 2002 18:43 schreef Kuuke het volgende:
Athlon XP 1,9 GHz
Het gaat hier over Seti
Onder XP doet mijn 1600+ ongeveer 3:40 over een wu-tje. Een Athlon XP 1900+ (die draait op 1,6 GHz, ik denk dat eNeRGy daarop doelt) zal dus ongeveer 3:15 doen over een wu-tje.
[Bah, weer iemand die in de marketing truc van AMD is getrapt.
[/quote]
Goed, goed. Laat ik het dan langdradiger uitdrukken:
Athlon XP 1900+ (kloksnelheid 1600 MHz).
Nou goed ??
Kuuke
(Trapt niet in marketingtrucs maar drukt zich soms verkeerd uit)
[/quote]
Goed, goed. Laat ik het dan langdradiger uitdrukken:
Athlon XP 1900+ (kloksnelheid 1600 MHz).
Nou goed ??
Kuuke
(Trapt niet in marketingtrucs maar drukt zich soms verkeerd uit)
[quoteOnder XP doet mijn 1600+ ongeveer 3:40 over een wu-tje. Een Athlon XP 1900+ (die draait op 1,6 GHz, ik denk dat eNeRGy daarop doelt) zal dus ongeveer 3:15 doen over een wu-tje.
[/quote]
Dank je. Da's wat anders dan 20 uur nu. Kan ik alvast beginnen te sparen voor de volgende Seti Megaflush
)
[/quote]
Dank je. Da's wat anders dan 20 uur nu. Kan ik alvast beginnen te sparen voor de volgende Seti Megaflush
Geen dankOp zaterdag 02 februari 2002 19:11 schreef Kuuke het volgende:
Dank je. Da's wat anders dan 20 uur nu. Kan ik alvast beginnen te sparen voor de volgende Seti Megaflush)
En: hoe meer wu-tjes, hoe beter natuurlijk
ik weet niet wannneer er weer een Seti-MF op het programma staat, maar om nu alvast te beginnen met sparen lijkt me geen goed idee
Pagina: 1