AMD XP 2800+@3200+ | Swiftech MC462 | Asus A7V600-X | 1024 MB PC3200 | IBM 60 GXP 40 Gb. | Geforce 5900XT | 40x12x40 Samsung CD-writer | 36 speed AOpen | Belinea 15" TFT
Daar heb je inderdaad 90 minuten cd's voor nodig vrees ik. Je kunt ze sowieso op internet kopen (bv bij www.cdrwinkel.com), maar dan kan ik je ivm de verzendkosten aanraden meteen een hele zooi 80 minuten cd's erbij te kopen... ooit gaan ze toch wel op
Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...
Zou best op een 80 minuten cd-r kunnen passen
Probeer het gewoon, de meeste software geeft van te voren wel aan of het past
webOS all the way!
Een iso is altijd veel groter dan de daadwerkelijke hoeveelheid data die er uiteindlijk op de cd komt te staan.
Dus met een 80min cd red je het wel.
Dus met een 80min cd red je het wel.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
770MB op een 700mb cd? Succes, en ik hoop dat je brander het dan nog doetOp zaterdag 02 februari 2002 18:12 schreef Hermanvh het volgende:
Zou best op een 80 minuten cd-r kunnen passenProbeer het gewoon, de meeste software geeft van te voren wel aan of het past
Ey!! Macarena \o/
Verwijderd
bekijk de iso file met cdmage of isobuster die geeft de ware grote aan zoals het op cd moet staan
dan weet je ook of je 74 of 80 min moet gebruiken
dan weet je ook of je 74 of 80 min moet gebruiken
neehoor, als het een iso is kan het makkelijk op een 80 minuten cd, ik ben er nog nooit 1tje tegengekomen die er niet op paste
past meestal wel, kijk ff hoeveel minuten ie is
ik heb isos gehad van 900 mb die op een 74 min cdtje pasten!
ik heb isos gehad van 900 mb die op een 74 min cdtje pasten!
Pagina: 1