multisync is gebanned dat was hard nodig :D
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:35 ]
Verwijderd
1:0Op zaterdag 02 februari 2002 18:23 schreef hdd het volgende:
[..]
Als je weet dat er typ fouten in je tekst zitten, verbeter ze dan. Je bent echt niet 'de man' als je ze laat zitten ofzo hoor
iddOp zaterdag 02 februari 2002 18:36 schreef firoz het volgende:
ik drukte perongeluk op reset en toen weg download
Toen ik het poste was ik zelf nog aan het downen, maar ik d8 dat het gewoon een nieuwe versie van de normale worms was.
Naja, w8en op de volgende gewone worms dan maar.
Verwijderd
Bust-A-MoveOp zaterdag 02 februari 2002 18:38 schreef Robin Vreuls het volgende:
Ik vind het op superbekend spel lijken van de playstation
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Zal ik zometaan even posten als ik tijd hem. Maar hij is nu nog aan het downloaden.Op zaterdag 02 februari 2002 18:48 schreef roy-2001 het volgende:
screenies voor de mensen met een 56.6kb modem ?
Maar mensen die een andere verbinding dan 56K6 hebben mogen er ook naar kijken hoor.
🌞🍃
U gaat voor de Alles-in-één-keukenhelpOp zaterdag 02 februari 2002 18:47 schreef 007 het volgende:
[..]
Bust-A-Move
Saaie wormsversie
Ik vind hem tegenvallen, het ziet er een beetje erg kinderlijk uit.
🌞🍃
Verwijderd
wat een rommel man weg download echt ziet nie uit worms is nog beter of worms 2 dit is echt kinderachtigOp zaterdag 02 februari 2002 19:38 schreef roy-2001 het volgende:
heb de screenis niet eens afgekeken
en de donwload niks meer
wat een bagger spel zeg
Verwijderd
lol, die is goedOp zaterdag 02 februari 2002 20:14 schreef Blue-eagle het volgende:
die screens deden me zo schrikken dat ik spontaan de knop van m`n pc heb uitgedruktwat een baggergame man!
Saai, niet origineel, kinderachtig en had ik saai al gezecht?
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
haha en niet zo kleintje ook nieOp zaterdag 02 februari 2002 19:01 schreef LaptopDude het volgende:
Gister al gespeelt, het is gewoon een puzzle bobble rip-off
(ps vind puzzle bobble beter)
Het is FRIET!
Als het dan nog iets origineels was okee, maar dit is idd gewoon een regelrechte rip-off van Bust-A-Move.
There is no magic.
en als die nouw eens dislecties is dan weet hij dat ze er zitten maar kan ze er niet uit hallenOp zaterdag 02 februari 2002 18:23 schreef hdd het volgende:
[..]
Als je weet dat er typ fouten in je tekst zitten, verbeter ze dan. Je bent echt niet 'de man' als je ze laat zitten ofzo hoor
Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie
There is no magic.
Ik hoop niet dat ze dit nog voor €45 ofzo denken te kunnen verkopen... :( Zo'n spel is nog geeneens €15 waardig...
YIKES
echt verschrikkelijk
WTF is er gebeurd met het oude concept?
Hoezo "die ga ik niet meer downen" ?!Op zaterdag 02 februari 2002 19:19 schreef DataBeest het volgende:
Oké, de gevraagde screenshot's!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind hem tegenvallen, het ziet er een beetje erg kinderlijk uit.
Slecht man, wie geeft daar nou de naam Worms aan