Ten eerste helpt het misschien als je eerst je javascript rechtermuisknopdisablerdiebehoorlijkirritantis uitzet zodat we meteen bij de source kunnen kijkenOp zaterdag 02 februari 2002 17:42 schreef L.ende het volgende:
Ik heb een error in mijn page en krijg hem niet weg.
http://nlclan.4-all.org/
Please help me
Ten tweede is dit debug werk dat je eigenlijk zelf hoor te doen
En ten derde, ik denk dat het ligt aan het feit dat je roept naar movie.swf maar movie.swf zich niet op die lokatie bevindt. Tenminste dat is de line waarop hij begint te flippen
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, HELP! Alles beweegt!
En 2: ik heb idd niet zoveel zin om je te helpen als ik moeilijk moet doen om de source te zien te krijgen
En 2: ik heb idd niet zoveel zin om je te helpen als ik moeilijk moet doen om de source te zien te krijgen
Verwijderd
Sorry, maar WTF moet dat voorstellen? Dat is meer een kermistent dan een website...
En dat protect source scriptje maakt het niet veel beter
Maar ik zal je de kotsende smileys besparen
Je krijgt de error trouwens niet als je die page niet in een frameset laadt. Dus daar zal het aan liggen. Die frameset op een ander domein zorgt ervoor dat je security errors krijgt.
Dus mijn tip: laad die troep niet in een frameset...
En dat protect source scriptje maakt het niet veel beter
Maar ik zal je de kotsende smileys besparen
Je krijgt de error trouwens niet als je die page niet in een frameset laadt. Dus daar zal het aan liggen. Die frameset op een ander domein zorgt ervoor dat je security errors krijgt.
Dus mijn tip: laad die troep niet in een frameset...
code:
1
| nedstatbasic("ABXl6QXfPx37BQo7kooxZSBayXnA", 0); |
zie nedstat-site of de mail met de code die je van nedstat gekregen hebt:
daarin wordt uitgelegd waarom je
code:
1
| nedstatbasic("ABXl6QXfPx37BQo7kooxZSBayXnA", 1); |
moet doen
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
har har har har, je moet een standup-mimeplayer-comedian wordenOp zaterdag 02 februari 2002 23:42 schreef rick_h het volgende:
haal gewoon alles weg, krijg je ook geen error meer
Pagina: 1