Toon posts:

baby XL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In Zandvoort hebben wij geen breedband internet.
Nu kan ik via het internetcafe voorinschrijven op een ADSL verbinding. (bij 300 inschrijvingen volgt de aansluiting)
De provider is Baby XL.
Nu mijn vraag Baby XL is voor mij totaal onbekend, heeft iemand ervaringen met deze provider goed of slecht laat het mij aub weten.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:13
BabyXL is eigenlijk een ASP. Daarnaast bieden ze ooknog een klein beetje ISP diensten aan.

Volgensmij zijn er nogniet veel mensen online met een babyXL ASP verbinding, laat staan met BabyXL als ISP....

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:47

Blauw

De Schreeuw

Volgens mij was er laatst een test in de consumentenbond over ADSL en kabel aansluitingen en daar kwam baby XL heel goed uit de bus, dacht ik. De hadden iig hoge Up/downstream :)

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 08:32

StratoFarmer

Anke :*

Hun aanbod geeft iig veel meer bandbreedte etc, maar ze zijn ook wat duurder dan MXtream+Provider.

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Tiscali biedt standaard breedband via BabyXL. Hun postcodecheck is erop afgestemd. Als je niet door die postcodecheck komt, maar wel in een MXstream postcodegebied woont, bieden ze je dat 'als alternatief' aan.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:13
Op zaterdag 02 februari 2002 17:51 schreef Jozzz het volgende:
Volgens mij was er laatst een test in de consumentenbond over ADSL en kabel aansluitingen en daar kwam baby XL heel goed uit de bus, dacht ik. De hadden iig hoge Up/downstream :)
ikzelf zou voor BBned gaan dan als dat kan...die heeft een nog hogere upstream :)

Verwijderd

Heb nu zo'n maand of 8 BabyXl - bevalt uitstekend. Per dag zo'n 4-8 uur online - continue volle snelheid en nog geen storing mogen meemaken...

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:56

Sabbi

je denkt aan mij.

heb sinds kort (gisteren) een BabyXL lijn van de TUDelft..
lekker rappo is het.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties.
Gezien de positieve reacties en de telefoontikken die het mij gaan schelen heb ik besloten mij te gaan voorinschrijven.

Maurice

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Je moet eens kijken.. als je student bent tenminste, of je iets kan regelen met de universiteit... scheelt je weer wat geld.
BabyXL verzorgt namelijk ook verbindingen voor Surfnet klanten zoals de verschillende universiteiten...tegen goedkopere tarieven... dus...
Pagina: 1