Alladvantage dipje?

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Kan er nog iemand gebruik maken van alladvantage?

De bar doet het simpel weg niet...of knalt eruit (lege plek onder browser).

Zo haal ik die 100 piek natuurlijk nooit!
:r moet ik ervan!

Verwijderd

Bij mij doet hij het de hele dag (vanaf 8 uur vanmorgen) al prima.

Maar er is een speciale topic voor geld-banner-vragen. Probeer alles een beetje in dezelfde topic te houden a.u.b. Anders wordt het forum weer overspoelt met losse geld-banner-vragen.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
bij mij doet ie het ook niet. Echt waardeloos. Al de hele maand doet ie het niet. Ik heb hem laatst een keertje kunnen gebruiken, maar op die 25 uur per maand kom ik echt niet :( Maar ik heb net vorige maand 125 piek verdient :) en dat krijg ik hopelijk deze maand :D

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-07 21:48
Waarom moet alles in een draad?
Het is toch het Internet forum, en dit heeft definitely met internet te maken.
Als alles in een draad geflikkerd wordt krijg je nooit een zinnig antwoord.

Op mijn AdFrame vraag (processorkracht enzo-- inmiddels afgesloten) heb ik ook niks zinnigs gehoord...

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:16

admiral866

The King Personality Disorder

Ik ben er dan ook voor om een soort van get-paid-to-surf forum erbij te maken.

Dan kan je iedereen overal over up-to-date houden en kan je ergens info over vragen zonder dat het in één draad moet worden geplaatst, waardoor je vragen niet/soms beantwoordt worden omdat ze gewoon niet opvallen.

Enne waarom zijn jullie eigenlijk bij, laatste tijd idd vaak down, alladvantage?
Valuepayis way beter.
Deze heeft een erg coole & tweakable cash-bar. En wel 2,31 per uur. Je kan de bar ook halveren (like adframe), dan krijg je 1,15 per uur. En je kan zelf max $50/maand verdienen.
Echt een aanrader; ga hier naar hun homepage

oja je hoeft ook niet perse te surfen.
:)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Klinkt goed admiral, ik ga dat even sjekken.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Captain Pervert
En ik heb me een week geleden aangemeld voor AllAdvantage, en toen kreeg ik een bevestigingsmeel, meteen URL erin. Mijn membership zou pas echt officieel zijn als ik daarheen zou gaan. Nou ik probeer het al een week, en steeds krijg ik 'survers onder meentenens.' Nou AllAdvantage ken de pottop vammij hoor!!!! Dannie!!!

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• The hunting Hunter994
  • Laatst online: 22-03-2023
Hey admiral! :( Met javascript ff je ref-ID verbergen en mooi http://www.valuepay.com in de statusbar laten verschijnen??? :( :( :(
Ik wilde mij gaan aanmelden bij valuepay, maar dus niet met jou als referrer! :(

Dus wie er nog een referral bij wil hebben??? >:) Mail me je ref-ID (of url) en ik meld me via de eerste aan! (liefst iemand die niet via admiral zich heeft aangemeld ;) )
Diegene heeft dan ook geluk, want ik plaats ValuePay ook op m'n site.

Love is difficult to find, easy to lose and hard to forget.

• The hunting Hunter994
Nog steeds geen reactie. :( Morgen de eerste dan maar. Weltrusten!

• Captain Pervert
Het was inderdaad slim van admiral. En ik dacht van och, laat maar, hij is slim dus wat boeit het, beter een gladjanus als referrer als geen referrer, zo maak ik ook nog mensen blij.

Maar jammer dan, ik vil me sjit in en toen ik op verzenden klikte kom ik steeds op dezelfde pagina terug, met mijn gegevens. Vreemd... nou ja morgen maar weer es. Het klinkt erg aanlokkelijk.

Verwijderd

Huntinghunter, mijn ID is onderweg naar je toe :)
En alvast bedankt (mocht ik inderdaad de eerste zijn)

• The hunting Hunter994
'k Heb net m'n mail gechecked en helaas voor je Henny maar je was de tweede. E.H. (weet z'n naam op GOT niet (mail nog ff please)) was de eerste en via hem heb ik mijn aangemeld.

Verwijderd

Het is jammer. Ach, volgende keer beter :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.