HP recovery terug zetten

Pagina: 1
Acties:

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03:58

TF

bla bla

Topicstarter
ik weet niet of hij in het goede forum zit...maar dit is het plobleem:

ik heb een HP pavilion 7975

op de harde schijf staat een recovery partite met mijn originele configuratie...

weet iemand hoe ik deze terug kan zetten..ik heb er geen cd bijgekregen enzo...het blijkt dat het met die partite moet kunnen ...

mijn systeem loopt een beetje brak na het installeren van een programma en ik wil het recovery aanroepen ...

iemand hier ervaring mee?

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03:58

TF

bla bla

Topicstarter
*kick*

echt niemand...ik heb in mijn documentatie ook niets kunnen vinden en op internet ook niet...

de HelpD van Hp is niet open in het weekend..

<font color="blue">Modbreak:
Aub niet kicken binnen 24uur. Zie Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) voor meer informatie</font>

[ Voor 0% gewijzigd door SH007 op 04-10-2002 08:29 ]

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 09:02
sorry voor de kick... weet iemand wat het was? ik druk net op een pavilion op f10/f5 ofzo en krijg entering recoevry iets.. nou heb ik partities veranderd (die hidden staat er nog wel op) en ik kan het zo niet op hp vinden

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-09 19:44
Niemand een id wat het kan zijn ?

Verwijderd

optie 1:
Herstel zonder Windows
Verbreek de verbinding van alle randapparatuur met de computer, behalve het toetsenbord en de muis.
Zet de computer aan.
Als het blauwe beginscherm van HP verschijnt, drukt u op de F10-toets tot het herstelmenu verschijnt. De voortgangsaanwijzer die eerst verschijnt geeft niet aan dat er herstel plaatsvindt. De voortgangsaanwijzer is de aanduiding voor de tijd voordat het herstelproces wordt gestart.
Als het venster Herstel verschijnt, kiest u Volgende.
Klik op Ja om een normaal, niet-destructief herstel uit te voeren.
optie 2:
Herstel vanaf het bureaublad van Windows XP
Verbreek de verbinding van alle randapparatuur met de computer, behalve het toetsenbord en de muis.
Klik vanaf het bureaublad van Windows XP op Start.
Klik op Alle programma's en vervolgens op HP Hulpmiddelen.
Selecteer HP PC System Recovery (HP computersysteemherstel).
Het venster Herstel verschijnt en u wordt gevraagd of u zeker weet of u het systeemherstel voor de HP-computer wilt starten.
Klik op Ja om door te gaan met het herstelproces.
Als je bij HP-support je systeem opzoekt kan je zo alle benodigdedingen vinden m.bt. systeemherstel :)

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-09 19:44
hmmz.. als ik het blauwe scherm krijg en op f10 druk gebeurd er niks.. als ik lang in gedrukt hou start ie opnieuw op en als ik 1x druk krijg ik press any key to reboot...

ken dit ook niet met een floppy ofzo? en waar ken je die krijgen?

Verwijderd

Dezjay schreef op 03 oktober 2002 @ 13:32:
hmmz.. als ik het blauwe scherm krijg en op f10 druk gebeurd er niks.. als ik lang in gedrukt hou start ie opnieuw op en als ik 1x druk krijg ik press any key to reboot...

ken dit ook niet met een floppy ofzo? en waar ken je die krijgen?
Ahum ;) :+
Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 13:20:
Als je bij HP-support je systeem opzoekt kan je zo alle benodigdedingen vinden m.bt. systeemherstel :)
Je kan daar een recovery-cd bestellen, kost niets, da's nou service :)

Let wel dat hij alles terugzet naar 1 partitie, en alle zelfgemaakte partities incl. data trashed!

Succes

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 09:02
dus terur zetten op zelf gemaakte partieties wil zo wie zo niet.. cd bestellen is geen optie moetnu.. nie volgende week

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 10:20
Ik heb precies dezelfde pc.
Ik had zelf een beetje zitten kloten met partities aanmaken enzo, maar omdat ik wel wist dat er een recovery partitie op stond had ik die partitie gewoon zo gelaten, maarrr....
Ik kon mooi die partitie niet meer terugzetten! Dus ik HP bellen, bleek dat ik als ik ging kloten met partities die recovery partitie niet meer ging werken!

Denk dat ze het beveiligd ofzo hebben, ik heb namelijk al vrij vaak partities aangemaakt en verwijdert dus weet wel hoe het moet.

Nu heb ik van HP (gratis) die cd's gehad en die @#$%partitie verwijdert. In de tussentijd had ik gewoon ff windows 2000 erop gezet.

Dus je moet denk ik toch w8en op de cd'tjes... (Zijn er 3)

Verwijderd

Marcj schreef op 03 oktober 2002 @ 13:49:
dus terur zetten op zelf gemaakte partieties wil zo wie zo niet.. cd bestellen is geen optie moetnu.. nie volgende week
Dan zou je bijv. disk to disk moeten doen met Ghost van een identieke pc, anders heb je gewoonweg pech.
Pagina: 1