Toon posts:

Geforce3 kopen, maar welke?

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga binnekort een GF3 kopen, maar nou ben ik niet echt op de hoogte van welk merk het het best is qua qualiteit/prijs verhouding en support.
Het maximale wat ie ongeveer mag koste is iets van rond de 6 a 7 honderd piek dat is uh ongeveer 300 euro ofzo.
Iemand suggesties/ervaringen m.b.t. bepaalde merken?

b.v.d.

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 12:43

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

persoonlijk vind ik Gainward wel goed. Maar voor een GF3 zou ik Leadtek nemen (met 2d filter).

Maar wacht nog ff een weekje totdat de GF4's uitkomen, koop dan een van die of koop dan een in prijs gedaalde GF3.

Verwijderd

Ik zou maar wachten tot dat gforce 4 uit is en dan kopen (prijs van geforce 3 wordt hopelijk lager :9~)

Verwijderd

5 februari komt hij officieel uit. Ik denk niet dat er dan meteen ook al kaartjes zijn, maar die zullen spoedig volgen. En het is wel waarschijnlijk dat de GF3's zullen dalen, alleen waarschijnlijk niet genoeg naar mijn zin :)

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:30

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Zo kan je aan de gang blijven... "Als de GeForce 4 komt wordt de 3 goedkoper", "Als de 4400 uitkomt wordt de 3 goedkoper", "Als de 4600 uit komt wordt de 3 goedkoper".

En ALS ze dan uitkomen, denk je dat de prijzen zullen kelderen of gewoon dalen zoals ALLE computer spullen prijzen dalen?

Daarom heb ik een Asus 8200 Deluxe gekocht toen ik een leuke aanbieding had... fuck die GeForce 4, dat komt later wel (die paar tientjes die je er mee kunt besparen.. speel ik liever nu wel op mijn mooie GeForce3... toch wel een stukkie beter dan mijn oude GTS, dat zeker)

Lenovo Legion 9i 18IAX10 5090 en een 9800X3D met Astral 5090 OC voor als het toch beter moet.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:25

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
die geforce 4 heeft toch ook helemaal geen goeie pixel shader enzo

Tweakers Discord

• Otho
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-08 08:01

Otho

Zoeken scheelt ergernis

Heb zelf de V8200 ti200 dlx van Asus.
Ben er zeer tevreden over :)
Goed beeld, redelijk overclockbaar, mijn kaart dat is :)

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Hercules... Perfecte kaarten en stukken goedkoper dan dat zwaar overpricede Asus...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

[topic=305287/1/50]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.