G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Verwijderd
Tjonge jonge je Homepage doet het nog steeds niet ...Op zondag 03 februari 2002 22:23 schreef miss_bleu het volgende:
-edit- oja kan ff niet uploaden
Verwijderd
pssjt, 21:58 was zijn post-tijd, tussen die 2 van ons in zat 2 minutenOp zondag 03 februari 2002 22:19 schreef Solid Seal het volgende:
[..]
Ik poste op het zelfde moment 21:58 dus ik zag de jouwe nog niet![]()
Tnx anyway
maar boeie
Klik voor grote
Origineel
I
TNX again Type
Ah op die fietsOp zondag 03 februari 2002 22:49 schreef Type het volgende:
[..]
een ] teveel, en je had de 2 plaatjes omgewisseld

Origineel staat hier
Kan ik de namen van mijn programma's ook zwart maken? Ik kan nu bijna niet lezen wat er onder staat?
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
K'heb de letters wel vetgedrukt en cursief gekregen maar het hokje voor de kleur van de tekst staat uitOp zondag 03 februari 2002 22:52 schreef Vatt het volgende:
*knip
Kan ik de namen van mijn programma's ook zwart maken? Ik kan nu bijna niet lezen wat er onder staat?
hier is het orgineel http://home.wanadoo.nl/j.persson/mim_0002_nijikon4.jpgOp zondag 03 februari 2002 11:39 schreef Jeff_P het volgende:
[..]
wat ik al zij ik ben nu niet thuis dus heb ik even geen mogelijkheid om mijn nieuwe desktop te posten en een ORGINEEL,ORGINELE GROTE te posten wacht geduldig als jullie dat hebben
en hij komt vanzelf vanavond
danku voor het niet goed lezen en geen geduld hebben
en hier is mijn desktop in het groot
http://home.wanadoo.nl/j.persson/active%20desktop.JPG
en hier is mijn desktop nu (helemaal clean)
http://home.wanadoo.nl/j.persson/active%20desktop1%20(na%20format).JPG
en nu niet meer *zuchten* ok
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

vind ik niet orgineel meer
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Verwijderd
hahaha neej... k was Norton Systemworks aan et "kopen"Op zondag 03 februari 2002 00:44 schreef speedener het volgende:
[..]
aant lannen ofsow??
aan de verzonden en ingekomen bytes te zien
Het was er volgens mij een van Anna Kournikova... Zelfde als hieronder, allen boog ze op die voorover... Als je weet welke ik bedoel, wil ik hem graag hebben!
Als dank, plaats ik er ook wel ff een van d'r

en deez vind ik ook wel errug lekker

Verwijderd

Origineel HIER
BTW, een paar vraagjes:
1. Hoe zit het met die Fok! headlines, ik krijg ze er niet op, "Spatie is op deze locatie niet toegestaan" geeft ie aan ofzo...
2. Waarom laat Coolmon de temperatuur van sensor 4 en hoger niet zien?
beetje jammer weer
ehmOp maandag 04 februari 2002 14:20 schreef Jeff_P het volgende:
waarom mag ik die pic niet posten ????
beetje jammer weer
omdat dit niet is
-Post je Breezers
-Post Je bureau
-post je LAN plek
m8 is toch ook mijn desktop...Op maandag 04 februari 2002 14:21 schreef DR het volgende:
[..]
ehm
omdat dit niet is
-Post je Breezers
-Post Je bureau
-post je LAN plek
op een lan alleen is wel fun of niet
maar ok ik zal geen niet computer desktops meer neergooien
dat klik je op HK en post je daar dat dingOp maandag 04 februari 2002 14:23 schreef Jeff_P het volgende:
[..]
m8 is toch ook mijn desktop...
op een lan alleen is wel fun of niet
maar ok ik zal geen niet computer desktops meer neergooien

Maggie nog niet inOp maandag 04 februari 2002 14:25 schreef DR het volgende:
[..]
dat klik je op HK en post je daar dat ding
LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5
dan heeft ie pech heOp maandag 04 februari 2002 17:31 schreef speedener het volgende:
[..]
Maggie nog niet in
dat is wel heeeeel erg sterk! als dat ding op je desktop staat, staat ie óók ergens op je HD!Op maandag 04 februari 2002 18:20 schreef WilliamX het volgende:
Das de mijnuh ... origineel kan ik niet meer vindenZelfs niet op mijn HDD
is dit nou een vage smoes, of is het gewoon ontzettend dom???
Als ik op een pic in IE6 klik (met rechts) en dan als achtergrond instellen doe. Krijg ik deze pic als background maar ik zou niet weten waar ie dan op me HD staat. Juliie vast wel?Op maandag 04 februari 2002 18:23 schreef SH007 het volgende:
[..]
dat is wel heeeeel erg sterk! als dat ding op je desktop staat, staat ie óók ergens op je HD!
MacBook Pro 14" 2021
C:\Documents and Settings\username\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Internet Explorer Wallpaper.bmpOp maandag 04 februari 2002 18:29 schreef paulmadejong het volgende:
[..]
Als ik op een pic in IE6 klik (met rechts) en dan als achtergrond instellen doe. Krijg ik deze pic als background maar ik zou niet weten waar ie dan op me HD staat. Juliie vast wel?
Het is inderdaad heel vaag ... maar ACDSee heeft um ergens neergeplant. Ik moest net eten, maar ik zoek zo nog wel ffOp maandag 04 februari 2002 18:23 schreef SH007 het volgende:
[..]
dat is wel heeeeel erg sterk! als dat ding op je desktop staat, staat ie óók ergens op je HD!
[edit]
GoT it

Origineel
Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...
Eindelijk die active desktop aan de praat!

En als je je afvraagt wat dat RagnaroK linkje is... da's een online RPG. Een soort Diablo, maar dan voor domme mensen
Links naar orinele plaatjes lijken me een beetje overbodig bij deze.. die heeft iedereen inmiddels al
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Let op normale grootte is 1280x1024. Ik had geen zin om te resizen
Origineel en deze komt van http://www.allposters.com/
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Er is een tijd van werken en een tijd van genieten.
wie benne da?
http://us.imdb.com/Title?0158552
Alyssa Milano, Holly Marie Combs, en een voor mij onbekende dame (origineel zou dat shannen doherty moeten zijn. Maar die is het volgens mij niet)
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
De derde dame is Rose McGowan.Op maandag 04 februari 2002 23:12 schreef ChristuS het volgende:
Da benne de dames van charmed.
http://us.imdb.com/Title?0158552
Alyssa Milano, Holly Marie Combs, en een voor mij onbekende dame (origineel zou dat shannen doherty moeten zijn. Maar die is het volgens mij niet)
Er is een tijd van werken en een tijd van genieten.
Dat is idd mijn desktop, wat jij bedoelt is mijn background? Da's een image van mijn werk, saai.Op dinsdag 05 februari 2002 00:14 schreef Neejoh het volgende:
[..]
Damn, gave desktop man!!!!! Pass mij ff het origineel
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
Dan denk ik dat je desktop hier voor 17.00uur weg is...Op dinsdag 05 februari 2002 14:10 schreef G1itch het volgende:
Het is weer veel te lang geleden dat mijn desktop hier stond...
Dus hier is ie (1600x1200):
Origineel kun je zelf wel uppen daar ga ik geen photoshop aan verspillen

En hier de kale achtergrond.. (geen origineel, maar 23 seconden in MS Paint)
Iedereen weer blij?

Verwijderd
Wallpaper: Focus
Gemaakt in 3DSMax/Mental Ray en Photoshop. Ik heb er wat extra pics bijgezet, misschien wel leuk. Als het niet mag haal ik ze wel weg..
The making of, deel 1:

The making of, deel 2:

Resultaat:

Origineel 1280x1024
Origineel 1024x768
Verwijderd

hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Verwijderd
Welke winamp skin is dat?Op dinsdag 05 februari 2002 17:27 schreef kazz1980 het volgende:
[afbeelding]
Verwijderd
Welk winamp skin is dat ?Op dinsdag 05 februari 2002 17:27 schreef kazz1980 het volgende:
[afbeelding]
TOEVAL FUNKYMONK!
Verwijderd
najaOp dinsdag 05 februari 2002 17:58 schreef HoTjakdeh het volgende:
[..]
Welk winamp skin is dat ?
Op dinsdag 05 februari 2002 17:58 schreef HoTjakdeh het volgende:
[..]
Welk winamp skin is dat ?
TOEVAL FUNKYMONK!
kijk voor de gein eens in de 1e post van DROp dinsdag 05 februari 2002 17:57 schreef FunkyMonk het volgende:
[..]
Welke winamp skin is dat?
Verwijderd
Inderdaad jaOp dinsdag 05 februari 2002 18:02 schreef HoTjakdeh het volgende:
Alle gekkigheid op een stokkie..![]()
Toevallig..
duid je goeie smaak aan hehe
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Waar dan?Op dinsdag 05 februari 2002 21:47 schreef Kaaskoekje het volgende:
vergroting
orgineel zit bij windows
Hééé, dat was een inkoppertjeOp dinsdag 05 februari 2002 22:30 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Waar dan?
full-size
origineel
Vind vooral de Seti@Home progress indicator (rechtsboven) wel geinig, maar dat zal wel komen omdat ik em zelf in elkaar geflanst heb.
|| Vierkant voor Wiskunde ||

Full-size versie
Orginele achtergrond
Met StyleXP en Lord of the Rings style van http://www.themexp.org/
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
alsof jij hem zou gaan gebruiken trouwens zelf gemaakt.. is dus verder nergens te vindenOp dinsdag 05 februari 2002 22:15 schreef Neejoh het volgende:
[..]
Dan geef ik je nog een paar min.. de vorige keer was DR er al in 3min bij!
Wanna bet?Op dinsdag 05 februari 2002 23:02 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
alsof jij hem zou gaan gebruiken trouwens zelf gemaakt.. is dus verder nergens te vinden
Kan me namelijk nog goed herrinderen dan je in deel 21 ook al bezig bent geweest

Daar stond WEL een origineel bij
Nou, je hebt geluk dat DR nu wat trager is dan vanmiddag.. Kzou maar opschieten dusOp dinsdag 05 februari 2002 23:08 schreef miss_bleu het volgende:
oja nou geef me een paar minuten dan ga ik ff zoeken
GoezoOp dinsdag 05 februari 2002 23:17 schreef miss_bleu het volgende:
http://www.xs4all.nl/~claange/orginele.jpg
hier is ie
LOLOp dinsdag 05 februari 2002 23:29 schreef miss_bleu het volgende:
ey waarom is mijn post weg
[afbeelding]
orgineel
denk het dan is het nog niet liev om hem gewoon weg te halenOp dinsdag 05 februari 2002 23:34 schreef Neejoh het volgende:
[..]
LOLDenk dat het een beetje omslagtig was om eerst onze posts te lezen om zo aan het origineel te komen
Hmm, kweetniet, anders leren ze het hier nooitOp dinsdag 05 februari 2002 23:36 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
denk het dan is het nog niet liev om hem gewoon weg te halen
Op dinsdag 05 februari 2002 23:51 schreef Zorg het volgende:
Species5618 >>> orgineel?
Sjod >>> http://www.endoria.net/upload/

Verwijderd
dat is niet het origineelOp dinsdag 05 februari 2002 23:29 schreef miss_bleu het volgende:
ey waarom is mijn post weg------>
domme vragen worden niet beantwoord , teminste niet door mij
orgineel
omdat dat 2 verschillende pics zijn ....

Startrek.com (d8 dat het er duidelijk genoeg opstond, maar ik zal wel ff editen)Op dinsdag 05 februari 2002 23:51 schreef Zorg het volgende:
Species5618 >>> orgineel?
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Laat die bloemen dan maar gelijk zitten of neit SmokeheadOp woensdag 06 februari 2002 01:25 schreef Smokehead het volgende:
[..]
dat is niet het origineel, in jou geval zou je 2 originelen moeten plaatsen
omdat dat 2 verschillende pics zijn .... [afbeelding]
soryOp woensdag 06 februari 2002 07:10 schreef Species5618 het volgende:
[..]
Startrek.com (d8 dat het er duidelijk genoeg opstond, maar ik zal wel ff editen)
Wil ik ook graag wetenOp zondag 03 februari 2002 16:44 schreef The_Snake het volgende:
rb338, die icons van jouw desktop (isos, homework, drivers enz) heb je die zelf gemaakt? Kun je ze dan ff ergens online dumpen ajb?
Verwijderd
JAAA, daar vraag je me watOp dinsdag 05 februari 2002 22:30 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Waar dan?
Op woensdag 06 februari 2002 15:56 schreef Remi het volgende:
[afbeelding]

Op woensdag 06 februari 2002 15:57 schreef Mateyo het volgende:
[..]
Je moet het origineel er ook bij posten! Anders is je post dadelijk verwijderd door DR.Op woensdag 06 februari 2002 16:18 schreef Remi het volgende:
[..]
Volgens mij weet DR ook wel dat niemand een custom "Remi" wallpaper wil hebben.Op woensdag 06 februari 2002 16:19 schreef Mateyo het volgende:
[..]
Je moet het origineel er ook bij posten! Anders is je post dadelijk verwijderd door DR.
Ach ja, misschien als je die tekst weghaalt, want voor de rest vind ik hem wel leukOp woensdag 06 februari 2002 16:37 schreef Remi het volgende:
[..]
Volgens mij weet DR ook wel dat niemand een custom "Remi" wallpaper wil hebben.
Een maat van me heeft hem gemaakt, ik heb geen orgineel.Op woensdag 06 februari 2002 16:38 schreef Mateyo het volgende:
[..]
Ach ja, misschien als je die tekst weghaalt, want voor de rest vind ik hem wel leuk
Hij staat toch op je desktop? Dat houd in dat je ook het origineel hebt...Op woensdag 06 februari 2002 16:40 schreef Remi het volgende:
[..]
Een maat van me heeft hem gemaakt, ik heb geen orgineel.
ligt het aan mij of worden de GoTters steeds dommer

Met orgineel bedoel ik het photoshop bestand, dat heb ik dus niet. Als jij m'n jpg versie wil hebben dan zeg je het maar.Op woensdag 06 februari 2002 16:43 schreef Neejoh het volgende:
[..]
Hij staat toch op je desktop? Dat houd in dat je ook het origineel hebt...
ligt het aan mij of worden de GoTters steeds dommer
Dat verstaan wij dus inderdaad onder het origineel... Ik hoef hem niet, want ik ben tevreden over mijn anna kournikova desktoppy, maar het is nou eenmaal een regel dat we het origineel erbij zetten hier!Op woensdag 06 februari 2002 16:47 schreef Remi het volgende:
[..]
Met orgineel bedoel ik het photoshop bestand, dat heb ik dus niet. Als jij m'n jpg versie wil hebben dan zeg je het maar.
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Tja, wie wil er nou ook een kip op z'n desktop! Een mooie vrouw is beterOp woensdag 06 februari 2002 17:12 schreef masternewman het volgende:
weinig chickie als wall papers tegenwoordig.... too bad
Verwijderd
Zeker de leukste thuis ?Op woensdag 06 februari 2002 17:35 schreef Access het volgende:
[..]
Tja, wie wil er nou ook een kip op z'n desktop! Een mooie vrouw is beter![]()
.

Kvond hem wel geestig jahOp woensdag 06 februari 2002 18:10 schreef Smokehead het volgende:
[..]
Zeker de leukste thuis ? [afbeelding]
Vooruit:Op woensdag 06 februari 2002 17:12 schreef masternewman het volgende:
weinig chickie als wall papers tegenwoordig.... too bad
Klikkuh voor grote versie
Origineel => Hier
inderdaad geestig ja.... beetje jammer dat iedereen door de backgrounds heen zit te lullen incluis mij, als het nou een schoon topic was en commentaar in topic ernaast ofzo dan is het ook een hoe ziet jou desktop eruit topic ...Op woensdag 06 februari 2002 20:13 schreef Neejoh het volgende:
[..]
Kvond hem wel geestig jah
p.s. chickies rulen
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Mooi, hoef ik de mijne er niet meer bij te zetten.Op dinsdag 05 februari 2002 22:51 schreef Species5618 het volgende:
[afbeelding]
full-size
origineel
Verwijderd
1
2
3
| [url=URL Orginele grote van Desktop] [img=500,400]URL verkleinde Desktop[/img] [/url] |
geprobeert maar het werkt niet. Ook wat in de FAW staat heb ik geprobeert.
Verbaas me nog een beetje over die code...Op donderdag 07 februari 2002 00:01 schreef Ankabouti het volgende:
Kan iemand even de goeie UBB code geven voor een thumbnail. Ik heb dit:
code:
1 2 3 [url=URL Orginele grote van Desktop] [img=500,400]URL verkleinde Desktop[/img] [/url]
geprobeert maar het werkt niet. Ook wat in de FAW staat heb ik geprobeert.
1
2
| 400x300 = 4x3 = 1,33 500x400 = 5x4 = 1,25 |
Beeldscherm is 4x3... vaag..
Dit topic is gesloten.