Wat is de maximale record tijd van soundforge. Dit ivm. een liveset van 9 uur die ik in 1 stuk wil opnemen.
Ik denk dat je eerder beperkt wordt door de mogelijkheden van het gebruikte filesysteem (FAT32/NTFS) en het OS dan door Soundforge zelf. 2 Gig is in ieder geval geen probleem, maar dan komt je nog lang niet aan je 9 uur. Wat de beperking is van NTSF qua bestandsgrootte weet ik niet; 4 gig kan in ieder geval. Maar ja, da's nog steeds geen 9 uur, er vanuitgaande dat je 16bit 44 khz opnames maakt.
Verwijderd
FF een ander soundforge vraagje hierbij voegend: Ik heb een cd opname van een "home"session, alleen heeft iemand met zijn K#t poten tijdens de opname even met de rec. level lopen spelen, gevolg: paar zeer zachte stukjes in de opgenomen stuk, kan ik dit met soundforge aanpassen? en zo ja hoe?
Thx in advance
Thx in advance
dat is :
<totaal aantal mb's aan vrije ruimtje ruimte op een partitie waarop je (tijdelijk) opneemt>
gedeeld door
<10>
=
het aantal minuten in cd kwaliteit
<totaal aantal mb's aan vrije ruimtje ruimte op een partitie waarop je (tijdelijk) opneemt>
gedeeld door
<10>
=
Human Bobby
stuk selecteren en volume verhogen.Op zaterdag 02 februari 2002 17:00 schreef Rismo het volgende:
FF een ander soundforge vraagje hierbij voegend: Ik heb een cd opname van een "home"session, alleen heeft iemand met zijn K#t poten tijdens de opname even met de rec. level lopen spelen, gevolg: paar zeer zachte stukjes in de opgenomen stuk, kan ik dit met soundforge aanpassen? en zo ja hoe?
Thx in advance
Ik gebruik win2k met NTFS, dus maximaal 2 terebyte en dat is wel genoeg voor 9 uur 24bit 96 khz
dat begrijp ik ook nog wel, maar ik had het over de beperkingen van het programma, bij cooledit is dit 6 uur en 35 minuten.Op zaterdag 02 februari 2002 17:01 schreef Sander17 het volgende:
dat is :
gedeeld door
<10>
=
Ik denk dat jij doelt op de liveset van DJ Tiesto op radio 538? Radio 538 is en blijft een commercieel station dus er wordt vast wel elk uur (minimaal) 1 keer pauze gehouden. Tijdens die pauze ff een nieuwe track beginnen is misschien een idee?
vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza
maar ik moet weg tot 23.30Op zaterdag 02 februari 2002 17:12 schreef DJTimo het volgende:
Ik denk dat jij doelt op de liveset van DJ Tiesto op radio 538? Radio 538 is en blijft een commercieel station dus er wordt vast wel elk uur (minimaal) 1 keer pauze gehouden. Tijdens die pauze ff een nieuwe track beginnen is misschien een idee?
Pagina: 1