Ik heb toenet de mod met een vriend even gespeeld en het is V E T , het is gewoon precies het zelfde als de singelplay mode alleen dan met z`n 2en (of meer) , het is (voor mij
) alleen wel een beetje moeilijk om het der op te zetten

veeeeet dat kan toch niet met het normale spel ofwel???? co-op roeleert zeker omaha beach lijkt me supervet
PIII 800@804 Mhz
http://www.mohbunker.com/files/downloadfile.php?fid=15
vergeten te zeggen waar je hem kan downloaden
vergeten te zeggen waar je hem kan downloaden
dikke lag of valt dat wel mee? 
En heb je maar 1 leven of kan je gewoon respawnen?
nee gaat lekker vloeientOp zaterdag 02 februari 2002 16:52 schreef Gehaktbal het volgende:
dikke lag of valt dat wel mee?
je hebt geloof ik alleen de beach en inside the bunker , en 1 keer dood = dood
is het ookOp zaterdag 02 februari 2002 17:21 schreef FiZz_ het volgende:
ziet er erguit
heeft iemand hem al gedownload
7 ?Op zaterdag 02 februari 2002 18:22 schreef M@NIC het volgende:
Ik wacht nog steeds op 7 Februari
waar heb je het overOp zaterdag 02 februari 2002 18:26 schreef M@NIC het volgende:
Engels beter![]()
S E V EN
'Op zaterdag 02 februari 2002 18:26 schreef DazZta het volgende:
[..]
waar heb je het over
Geb. datum: 05 mei 1988
Dan heb je toch wel engels gehad ?
zucht ... doe niet zo kinderachtg manOp zaterdag 02 februari 2002 18:31 schreef M@NIC het volgende:
[..]
'
Geb. datum: 05 mei 1988
Dan heb je toch wel engels gehad ?
VriendOp zaterdag 02 februari 2002 18:35 schreef DazZta het volgende:
[..]
zucht ... doe niet zo kinderachtg man
het vetste is dat al speel je maar met 1 iemand , der zitten toch tig van die botsOp zaterdag 02 februari 2002 18:41 schreef ErikZ het volgende:
Dat ziet er toch wel errug wreed uit moed ik zeggen
maar je wilt zeker pics dat ik met iemand speel ? of dat ik alleen in die game zit ? als iemand nou ff wilt komen spelen ... mail meOp zaterdag 02 februari 2002 18:42 schreef mr.oncreatief het volgende:
more pics!
Verwijderd
Mohaa?Op zaterdag 02 februari 2002 20:30 schreef DazZta het volgende:
mohaamultiplayer
nooit van gehoord......
Gezellig met Bin Laden in een grot zitten ganzenborden ofzo?? Jezus waar heb jij gezeten man....Op zaterdag 02 februari 2002 20:35 schreef iefje het volgende:
[..]
Mohaa?
nooit van gehoord......
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Op zaterdag 02 februari 2002 20:38 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Gezellig met Bin Laden in een grot zitten ganzenborden ofzo?? Jezus waar heb jij gezeten man....
ROFLOLOp zaterdag 02 februari 2002 20:38 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Gezellig met Bin Laden in een grot zitten ganzenborden ofzo?? Jezus waar heb jij gezeten man....
BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.
dat spel was al wat langer als 3 weken beroemdOp zaterdag 02 februari 2002 20:57 schreef iefje het volgende:
Nee, heb 3 weken non-stop Dark Age of Camelot gespeeld zonder forums te lezen enzo
ik wil wel een game makenOp zaterdag 02 februari 2002 22:59 schreef DMaarten het volgende:
Wie zet er ff een servertje op, dan kom ik er ook spelen
lets do it tomorrow , ik geef je morgen wel m`n ipOp zaterdag 02 februari 2002 23:39 schreef DMaarten het volgende:
Aan de slag jij!
Verwijderd
Ik hem m hier ook al een weekje ofzo
echt leuk alleen een beetje hetzelfde steeds. Het lijkt me gaver als echt alle missies coop kunnen.
Zelf vind ik co-op nog steeds de beste multiplayer vorm
jah , ik ook , maar HEE tis toch nog niet te laat ? het bleek een beta te zijn die iso , dus mischien hebben ze het der nog in gedaanOp zondag 03 februari 2002 15:17 schreef VanCap het volgende:
Ik hem m hier ook al een weekje ofzoecht leuk alleen een beetje hetzelfde steeds. Het lijkt me gaver als echt alle missies coop kunnen.
Verwijderd
Weet je wat super cool is ( wel lame btw
) Als Axis in zon boot gaan zitten van de Allies
.
wordt je dan gelijk afgeknalt of nietOp zondag 03 februari 2002 17:49 schreef ChicaneBT het volgende:
Weet je wat super cool is ( wel lame btw) Als Axis in zon boot gaan zitten van de Allies
![]()
.
kvond die coop van omaha beach erg tegenvallen, je speelt hem in een minuutje uit, zonder dat iemand je raakt
ja , eerste keer was dat ook bij mij zo , dat niemand me raakte , de 2de keer werdt ik bruut af geslachtOp zondag 03 februari 2002 17:56 schreef DarkShadow het volgende:
kvond die coop van omaha beach erg tegenvallen, je speelt hem in een minuutje uit, zonder dat iemand je raakt
Verwijderd
Ik heb versie 1.10 , wie wil met mij C0-OP spelen (heb het spel al lang uitgespeeld dus kan het wel redelijk) , wil als het moet wel weer terug naar versie 1.00 omdat er maar weinig servers zijn met versie 1.10.
als je msn heb voeg me even toeOp zondag 03 februari 2002 18:04 schreef Shaggy het volgende:
Ik heb versie 1.10 , wie wil met mij C0-OP spelen (heb het spel al lang uitgespeeld dus kan het wel redelijk) , wil als het moet wel weer terug naar versie 1.00 omdat er maar weinig servers zijn met versie 1.10.
Verwijderd
hahaha werd je bruut afgeslagt, daz kut. 
oh en hoe gaat het met je meisjes clan site
sorry moest er weer ff uit
lolOp zondag 03 februari 2002 18:11 schreef kingofhill het volgende:
hahaha werd je bruut afgeslagt, daz kut.
Verwijderd
zit het nu ook al een aantal dagen te spelen....
tis een kickass game.....
ik zeg niet beter dan RTCW... maar zekers gelijk
M@nic... heb ik jou niet ergens van de week op een duitse server gezien?
MOHAA schopt kont 
10x beter dan RTCW
10x beter dan RTCW
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
maar das niet de mod hoorOp zondag 03 februari 2002 18:31 schreef ChicaneBT het volgende:
Ff kijken zo dus:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, dat kan niet.Op zondag 03 februari 2002 18:36 schreef Nosfer@tu het volgende:
zit het nu ook al een aantal dagen te spelen....
Ik koop hem orgineel en heb het nogsteeds vol gehouden om hem niet te downen.
En ben jij iemand tegen gekomen die als nick M@NIC had
Hehe, you're the first one ever
Deze lijkt me zo vet, lekker mplayer over dat strand sprintenOp zondag 03 februari 2002 18:31 schreef ChicaneBT het volgende:
Ff kijken zo dus:
[afbeelding]
[afbeelding]
ja , het doet ook niet echt veel he , want de level is der al , het is alleen maar naar MP omgezet , een mod dusOp zondag 03 februari 2002 21:40 schreef Mini-bad het volgende:
wah stoer,
is da progje maar 4 mb?
ot: ik zit al een half uur te zoeken naar dat grote screenshot topic van Mohaaaaa.
Heeft iemand een linkje? iedereen zegt dat zoeken zo makkelijk is. ik kan hem echt niet vinden.
Sorry voor de offtopic
Heeft iemand een linkje? iedereen zegt dat zoeken zo makkelijk is. ik kan hem echt niet vinden.
Sorry voor de offtopic
ik zoek wel even voor je...Op zondag 03 februari 2002 22:21 schreef Bloodclot het volgende:
ot: ik zit al een half uur te zoeken naar dat grote screenshot topic van Mohaaaaa.
Sorry voor de offtopic
oops even gecheckt met onderwerp en inhoud. stond hij boven aan 
Maar normaal onderwerp nergens.
tnx
Maar normaal onderwerp nergens.
tnx
Pagina: 1