Verwijderd
Damn ..
Ik had de code hier net in code-ubb-brackets gepost, en zelfs dat werkt niet ..
Was het niet trouwens http://www.bannerkillers.cjb.net ofzoiets?
Ik had de code hier net in code-ubb-brackets gepost, en zelfs dat werkt niet ..
Was het niet trouwens http://www.bannerkillers.cjb.net ofzoiets?
Mijn site laat ook nog steeds geen banner zien.
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ik kom er net ook achter HlpDsk ik was nog aan het editten maar he lukt niet als commentaar en ook niet als QUOTE dus helaas,....
Verwijderd
Nee Yoda .... da's hartstikke fout!
Heb ik daarboven ook geprobeerd, en dat lukt je niet hier op het forum. De code komt neit op het scherm, zelfs niet tussen code-tags
Heb ik daarboven ook geprobeerd, en dat lukt je niet hier op het forum. De code komt neit op het scherm, zelfs niet tussen code-tags
Huh? Ik ben hem ff kwijt. Mijn site laat die banner van NameZero maar heel even zien. Of is dat alleen als je IE gebruikt? Netschaap heb ik er, lang geleden, af gegooid.Haha, die pven! Iets te vroeg gejuigd
waarom post/upload niet ff iemand een .txt file ofzo??
Verwijderd
bannerkillers.port5.com/Code/namezero.html link naar die bannerkiller voor NameZero.
Aangezien je die .com "voor het leven hebt, of je nu wil of niet." Kunnen ze ons weinig maken denk ik. BTW ik gebruik de mijn niet eens meer, is meer {down} dan {up}.
PS: Zo te zien hebben ze die code beter aangepast
Aangezien je die .com "voor het leven hebt, of je nu wil of niet." Kunnen ze ons weinig maken denk ik. BTW ik gebruik de mijn niet eens meer, is meer {down} dan {up}.
PS: Zo te zien hebben ze die code beter aangepast
Verwijderd
Gisteren weer de code er opnieuw ingezet en toen deed ie het weer ff... vanmorgen was mijn pagina: NameZero terms of service.... ooopppsss...
Je kan je domeinnaam dan nog wel gebruiken maar als je het bannerkillerscript gebruikt dan vervangt ie je pagina door terms of services
Je kan je domeinnaam dan nog wel gebruiken maar als je het bannerkillerscript gebruikt dan vervangt ie je pagina door terms of services
Volgens mij...........
Hebben ze al de genen die de banners weggewerkt hadden eraf gekickt....bij mij..op dit moment doet niet 1 site het meer die via namezero geregistreerd is...maar het kan 'm ook aan hun server liggen...maar op dit moment doet dus niet 1 het meer..pokke.
Laten we niet hopen dat we eraf gekickt zijn.
Hebben ze al de genen die de banners weggewerkt hadden eraf gekickt....bij mij..op dit moment doet niet 1 site het meer die via namezero geregistreerd is...maar het kan 'm ook aan hun server liggen...maar op dit moment doet dus niet 1 het meer..pokke.
Laten we niet hopen dat we eraf gekickt zijn.
Mijn site doet het ook niet meer. Het lijkt dat namezero down is, maar het is een beetje lastig om het zeker te weten.
YES! Mijn site bij NameZero werkt weer. Het was dus, zeer waarschijnlijk, toch een storing.
joeperdepoep die van mij ook weer!!!
nou de banner weer wegwerken....
kijken of het werkt, eergister niet, toen stond ie er in een dag weer bij...volgens mij draait er een script die ze weer terughaalt
nou de banner weer wegwerken....
kijken of het werkt, eergister niet, toen stond ie er in een dag weer bij...volgens mij draait er een script die ze weer terughaalt
M'n site doet het ALLEEN als ik die regel uit de description weghaal 
Anders krijg ik de terms of service.
Hmm heeft er al iemand een nieuwe optie kun je niet gewoon referren?
Anders krijg ik de terms of service.
Hmm heeft er al iemand een nieuwe optie kun je niet gewoon referren?
Verwijderd
Ehm...mijne doet het met die nieuwe bannerkiller ook prima. Gebruik dan gewoon die nieuwe code...DUH 
ps..link staat boven..
ps..link staat boven..
pven,
Ga ik op jouw site kijken, inderdaad de banner van namezero verdwijnt
Krijg ik twee of drie andere gare banners..
Laat die van namezero dan ook maar staan..
Ja ja ja Nee !!
De banner van VirtualAve is verplicht, anders krijg ik zo'n irritante popup-banner. Dat is uiteraard wel weg te halen, maar dan haalt VirtualAve mijn page weg.pven,
De banner en link van AdFrame zijn voor de extra inkomsten; ik ben nu eenmaal een Nederlander.
Verwijderd
hmm welke code moet ik nou gebruiken?????
nog steeds die oude van bannerkillers die je in je descriptionfield moet plakken?
Cya
D007
nog steeds die oude van bannerkillers die je in je descriptionfield moet plakken?
Cya
D007
Hoe maak je ook alweer zo'n redirectje waarbij die banner verdwijnt?
ik kan niet op de site van bannerkillers komen, en wil toch graag de code, kan iemand hem e-mailen?
tararaboemdijee@fokzine.net
tararaboemdijee@fokzine.net
Hij doet het hier niet! hij neemt de code oo in de page, daarom is die van niet volledig, stuur mij ff mail als je hem wilt hebben.
Hij werkt nl echt, zie www.gamersparadise.org
Hij werkt nl echt, zie www.gamersparadise.org
Hetkan altijd gaver: dit heb ik om het framepje van Namnezero weg te krijgen... het is een beetje bruut om gewoon een heel ip beginnende met een bepaald getal te filteren maar ach... tis wel gaaf 
:
<?php $adr=$REMOTE_ADDR;if (substr($adr,0,3)!="216") echo '<script>if(top!=self) top.location=self.location</script>'; ?>
tsja tsja je moet toch wat ?
Ik vind mijn url trouwens wel heel leuk bedacht van mezelluf : www.edframe.com
(vanwege m'n nick dus)
:
<?php $adr=$REMOTE_ADDR;if (substr($adr,0,3)!="216") echo '<script>if(top!=self) top.location=self.location</script>'; ?>
tsja tsja je moet toch wat ?
Ik vind mijn url trouwens wel heel leuk bedacht van mezelluf : www.edframe.com
(vanwege m'n nick dus)
Ik ben fan van dingen
Pagina: 1