Al een tijdje zit ik met het volgende probleem:
Bij het inserten van vrijwel iedere cd(-rom) in mijn Kenwood TrueX 72x kan hij de cd niet lezen en krijg ik de volgende foutmelding in het logboek van WinXP onder systeem:
Hierbij loopt de computer vrijwel vast (of ik moet een hele tijd wachten). De CD wordt uiteraard niet herkend door Windows.
De CD-romspeler wordt overigens wel normaal herkend. Ook in de bios zijn worden geen rare fouten ontdekt. Hij staat op UDMA ingesteld.
Alle info over mijn pc (plaats op IDE-kanaal ed) kun je vinden achter de Mijn systeem url in mijn sig.
Wie o wie herkent hier iets en kan mij advies geven over hoe te handelen.
Bij het inserten van vrijwel iedere cd(-rom) in mijn Kenwood TrueX 72x kan hij de cd niet lezen en krijg ik de volgende foutmelding in het logboek van WinXP onder systeem:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| Type gebeurtenis: Fout Bron van gebeurtenis: atapi Categorie van gebeurtenis: Geen Gebeurtenis-ID: 9 Datum: 2-2-2002 Tijd: 16:01:32 Gebruiker: n.v.t. Computer: TB1K Beschrijving: Het apparaat \Device\Ide\IdePort1 heeft niet binnen de tijd voor time-out gereageerd. Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie. |
Hierbij loopt de computer vrijwel vast (of ik moet een hele tijd wachten). De CD wordt uiteraard niet herkend door Windows.
De CD-romspeler wordt overigens wel normaal herkend. Ook in de bios zijn worden geen rare fouten ontdekt. Hij staat op UDMA ingesteld.
Alle info over mijn pc (plaats op IDE-kanaal ed) kun je vinden achter de Mijn systeem url in mijn sig.
Wie o wie herkent hier iets en kan mij advies geven over hoe te handelen.