H3ll0 ik heb even een vraagje,
ik hoop dat iemand me even met dit probleem kan helpen. 
Op mn stage moet ik een server instellen etc. draaide eerst onder Win98 maar nu is er een nieuwe server en daar staat Win2k Advanced Server op.
Op de server staat een database die de clients moeten kunnen lezen (Clients zijn Win98 PC's).
De Clients halen gegevens vanaf de server dus...
Nu wil ik van de server een domain controller maken, maar dan moet je van je harde schijf een NTFS-partitie maken.
Dan Active Directory erop en je heb een domaincontroller.
Maar nu is mijn vraag, als die schijf dan volgens NTFS is geformatteerd kan je dan met de Win98 clients wel de database openen die op de server staat.
Dus kan de Client (FAT32) gegevens van de Server (NTFS) halen?
Hoe kan ik dit probleem oplossen.
Alvast erg bedankt.
GreeDz Conf
Op mn stage moet ik een server instellen etc. draaide eerst onder Win98 maar nu is er een nieuwe server en daar staat Win2k Advanced Server op.
Op de server staat een database die de clients moeten kunnen lezen (Clients zijn Win98 PC's).
De Clients halen gegevens vanaf de server dus...
Nu wil ik van de server een domain controller maken, maar dan moet je van je harde schijf een NTFS-partitie maken.
Dan Active Directory erop en je heb een domaincontroller.
Maar nu is mijn vraag, als die schijf dan volgens NTFS is geformatteerd kan je dan met de Win98 clients wel de database openen die op de server staat.
Dus kan de Client (FAT32) gegevens van de Server (NTFS) halen?
Hoe kan ik dit probleem oplossen.
Alvast erg bedankt.
GreeDz Conf