goed privacy statement

Pagina: 1
Acties:

• Nielsman
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 07:59
Hoi,

Ik zocht een goed Nederlandstalig privacy statement om als voorbeeld te fungeren voor mijn privacy statement. Ik kwam pas ergens op een site (dom, dom, dom, maar weet niet meer welke |:( ) en die legde echt super makkelijk, maar goed uit wat er nu wel en niet gelogd werd van mensen... zoiets van:

IP nummer loggen we niet, maar waar u vandaan komt en welke search woorden u gebruikt hebt wel, om zodoende een beter inzicht te krijgen van blabla bla.

Ik heb al wel op verschillende sites gekeken, maar zoek gewoon een goed en begrijpbaar (ook voor simpele mensen :) )voorbeeld statement.

Cheers

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Op zaterdag 02 februari 2002 15:03 schreef Nielsman het volgende:
Hoi,

Ik zocht een goed Nederlandstalig privacy statement om als voorbeeld te fungeren voor mijn privacy statement. Ik kwam pas ergens op een site (dom, dom, dom, maar weet niet meer welke |:( ) en die legde echt super makkelijk, maar goed uit wat er nu wel en niet gelogd werd van mensen... zoiets van:

IP nummer loggen we niet, maar waar u vandaan komt en welke search woorden u gebruikt hebt wel, om zodoende een beter inzicht te krijgen van blabla bla.

Ik heb al wel op verschillende sites gekeken, maar zoek gewoon een goed en begrijpbaar (ook voor simpele mensen :) )voorbeeld statement.

Cheers
Sjah, 'k wil graag in je hersens lopen bashen hoor, maar 'k denk dat het weinig zal helpen :) Misschien even met google even weer zoeken naar die policy? Ongetwijfeld kan de description hiervan je een groot deel bij helpen.

Verwijderd

GoT heeft er ook 1. Moet je even bij de faq kijken.

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

De bedoeling vand e meeste privacy statements is dat ze niet goed begrijpbaar zijn. Betekend dat mensen "per ongeluk" hun rechten weggooien.
Privacy Statement: Yellow garandeert u dat uw gegevens alleen door uzelf toegankelijk zijn.Yellow zal de gegevens niet ter beschikking stellen aan derden.
Het is begrijpelijk voor iedereen.

|{ brrr }] |

Verwijderd

Meneer Moskovic is daar erg goed in. :)

Verwijderd

Zelf maken :D Want als je het ergens anders vandaan ript heb je het privacy policy denk ik niet zo goed gelezen :D
Pagina: 1