Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Verwijderd
Uhm, je provider? Je FTP prog?
Ik heb geen problemen met uploads naar Wanadoo.
Owja, nog een slimme opmerking: Misschien hoort dit niet op SG thuis?
Ik heb geen problemen met uploads naar Wanadoo.
Owja, nog een slimme opmerking: Misschien hoort dit niet op SG thuis?
Je upt de HTML bestanden wel in ASCII formaat, ipv binary (voor plaatjes)?
dat staat op automatisch (cuteFTP)
misschien moet ik dat dan manual doen.....
misschien moet ik dat dan manual doen.....
edit:
nope, werkt nog steeds niet....
wat is het verschil dan...¿¿
nope, werkt nog steeds niet....
wat is het verschil dan...¿¿
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
ik heb nu hetzelfde probleem, met mijn chello account.
wanneer ik een bestand upload dat groter is dan 3kb komt maar een deel aan.
Kneuter, heb je al de oplossing gevonden?
ik heb btw al verschillende ftp-clients geprobeerd.
wanneer ik een bestand upload dat groter is dan 3kb komt maar een deel aan.
Kneuter, heb je al de oplossing gevonden?
ik heb btw al verschillende ftp-clients geprobeerd.
Verwijderd
Ja, in het verkeerde forum posten. En het is niet de 1e keer!Op zondag 09 juli 2000 19:12 schreef KnEuTeR het volgende:weet een slimme tweaker hiero misschien wat ik fout doe ofzo.....¿¿
En ik heb dit probleem nu ook gvd... 
@home, verschillende clients geprobeerd, allemaal hetzelfde. ASCII, Binary, automatisch... Nix werkt... Help!!
@home, verschillende clients geprobeerd, allemaal hetzelfde. ASCII, Binary, automatisch... Nix werkt... Help!!
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
hmmzz... plz meer info
----------------------------------------
Ik denk niet dat info erg relevant is aangezien ik het eerder heb gehad, met een geheel andere PC/OS. En de lui boven mij hebben het ook, waarschijnlijk ook met andere OS'es...
Soms helpt een reboot, maar meestal niet, en vaak is het na een paar minuten weer mis.
Echt één van de raarste en meest frustrerende problemen die ik ooit ben tegengekomen. Ik had gehoopt dat iemand het ook had en met succes had opgelost, uitgebreid de fout opsporen kan ik zelf ook wel. Niet lullig bedoeld hoor
Soms helpt een reboot, maar meestal niet, en vaak is het na een paar minuten weer mis.
Echt één van de raarste en meest frustrerende problemen die ik ooit ben tegengekomen. Ik had gehoopt dat iemand het ook had en met succes had opgelost, uitgebreid de fout opsporen kan ik zelf ook wel. Niet lullig bedoeld hoor
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Kun je het in je brouwser doen?
Adres in dit formaat:
ftp://naam:wachtwoord@ftp.provider.nl/your_part
Adres in dit formaat:
ftp://naam:wachtwoord@ftp.provider.nl/your_part
In de browser komen ze wel goed over. Had ik eerder niet, tenminste, dat geloof ik 
Het moet dus aan een clientinstelling liggen, nu nog even uitvissen welke, maar dit is een stap in de goede richting. Thanks!
Het moet dus aan een clientinstelling liggen, nu nog even uitvissen welke, maar dit is een stap in de goede richting. Thanks!
Naja, als het in je browser wel goed gaat ligt het dus aan je FTP prog.
Probeer dus gewoon even een andere.
Probeer dus gewoon even een andere.
🌞🍃
Hmm, het blijkt nu dat het probleem zich alleen voordoet in ASCII-mode. En laat ik die nu net nodig hebben voor wat scripts e.d.
Pagina: 1