Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
Verwijderd
Een glibc vervangen is niet zonder risico's. Verder zou ik toch eerst even de documentatie raadplegen, want het standaard rijtje ./configure, make, make install zou wel eens behoorlijk tegenvallende resultaten op kunnen leveren. Kijk bijvoorbeeld eens in het LFS handboek (www.linuxfromscratch.org) hoe je dat zou kunnen doen. Maar een glibc update die bij je distro hoort is de beste oplossing. Anders loop je kans dat bepaalde dingen (of je hele systeem) straks niet meer werken/werkt.
Ja, maar op de SuSE6.4 update section kan ik alleen patches en updates van libc2.1.3, en ik heb een hogere versie nodig
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
Ik vind het wel jammer dat nVidia van je vereist dat je een nieuwe Glibc installeert. (Of vraagt 'ie dat niet?)
Is er niet zoiets als een "Glibc-upgrading-HOW-TO" op LDP of ergens anders.
Dat is nou een van "trickier" dingen van linux waar ik voorlopig met m'n poten afblijf.
Good Luck!
Is er niet zoiets als een "Glibc-upgrading-HOW-TO" op LDP of ergens anders.
Dat is nou een van "trickier" dingen van linux waar ik voorlopig met m'n poten afblijf.
Good Luck!
Wel, het is nét iets ingewikkelder: om die drivers te kunnen gebruiken heb ik XFree > 4.0.1 nodig. Om die XFree te kunnen gebruiken heb ik een nieuwere libc nodig 
Maar ik zal eens kijken naar de LFS-manuals
Maar ik zal eens kijken naar de LFS-manuals
Verwijderd
Glibc upgraden kan je hele distro onbruikbaar maken.
Het lijkt me handiger om XFree86 dan te compileren. Dat is met elke versie wel aardig compatible.
Glibc is dat zeker niet.
Het lijkt me handiger om XFree86 dan te compileren. Dat is met elke versie wel aardig compatible.
Glibc is dat zeker niet.
Pagina: 1