Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Klopt jah zelf ook wel is naar gezocht...
output zwitcher is er wel maar Dsp niet...
zover ik weet dus...
greetz amrulez
zover ik weet dus...
greetz amrulez
Ik heb ook al eens gezocht, maar ook zonder resultaatOp zaterdag 02 februari 2002 16:50 schreef AmRuLeZ het volgende:
Klopt jah zelf ook wel is naar gezocht...
zover ik weet dus...
greetz amrulez
b.t.w. amrulez, ik zeg ut nu maar alzovast maar in de FAQ staat dat het plaatsen van je naam onder berichten niet gewenst is of zow
ik weet niet waarom..
maar
* Nakebod denkt gewoon dat er niemand is die meerdere dsp's wil gebruiken ofzo..
of dat het gewoon niet kan, hopelijk dat dat in WinAmp 3 wel komt...
maar
* Nakebod denkt gewoon dat er niemand is die meerdere dsp's wil gebruiken ofzo..
of dat het gewoon niet kan, hopelijk dat dat in WinAmp 3 wel komt...
Verwijderd
Dit kan WEL!
klik hier voor de .zip
klik hier voor de .exe installer (zelfde versie verder)
Welke plugins ook goed werken hiermee zijn o.a. PitchFork en een softwarematig filter (2105)
Duzzz...MuchFX2 Winamp Plug-in 0.9901.1
Copyright (C) 1998 by Marc S. Ressl
====================================================
Description
----------------------------------------------------
MuchFX2 is a DSP plug-in stacker for Winamp 2.x.
It allows to:
* Stack several DSP plugins.
* Use Winamp 1.x DSP plugins in Winamp 2.x
For example, you can stack an effect mixer (Diablo DJ), an audiocompressor,
and ShoutCAST to transmit a Winamp-radio program.
klik hier voor de .zip
klik hier voor de .exe installer (zelfde versie verder)
Welke plugins ook goed werken hiermee zijn o.a. PitchFork en een softwarematig filter (2105)
Kewl, zo te zien werkt ie wel, alleen me shoutcast werkt niet helemaal mee, ff opnieuw installen.. hopelijk dan wel.
Maar die heb je niet gevonden op winamp.com ? als ik naar MuchFX2 zoek, no results found..
maarja, het gaat erom, dat ik em nu heb, en hopelijk dat shoutcast meewerkt, geeft nu een fout in module ofzoiets
Tnx anyway
Maar die heb je niet gevonden op winamp.com ? als ik naar MuchFX2 zoek, no results found..
maarja, het gaat erom, dat ik em nu heb, en hopelijk dat shoutcast meewerkt, geeft nu een fout in module ofzoiets
Tnx anyway
Shoutcast blijft crashen met 1.8.2, gelukkig, na tijd zoeken, toch nog 1.8.0 gevonden, en die doet et zonder problemen 
Merk met meerdere plugins dat zse et niet doen, zullen ze wel iets nodig hebben wat daarmee net niet kan
Merk met meerdere plugins dat zse et niet doen, zullen ze wel iets nodig hebben wat daarmee net niet kan
Verwijderd
Ik heb geen idee of Shoutcast het doet of niet, aangezien ik die multi-dsp dll alleen gebruik voor de combo pitchfork/qm filter
Pagina: 1