[PHP] Nederlandstalige PHP Gebruikersgroep

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• SAiKO
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-05 12:34

SAiKO

Grote Smurf

Topicstarter
Hoi,

Ik heb toestemming gekregen van de moderators om via GoT de Nederlandstalige PHP Gebruikersgroep wat meer bekendheid te geven. Omdat hier veel goede PHPers komen hoop ik dat ze ook phpgg.nl joinen en samen helpen om er een goede groep van te maken.

Jullie zullen wel denken, wat moeten we nu alweer met een of andere community, maar het is niet de bedoeling om slechts wat scriptjes, een forum en een paar artikeltjes te verzamelen. We willen ons inzetten op zowel het online als offline gebeuren. Dat wil zeggen dat we dus in de toekomst ook seminars, workshops, cursussen, beursen en lezingen willen houden. Daarnaast komt er een mailinglist, forum, sourcecode bibliotheek, Nederlandstalige documentatie en vertalingsprojecten.

We zijn nu pas gestart maar als we de hulp erbij hebben van nog meer programmeurs dan kan het allemaal heel snel gaan. Ohja, en natuurlijk is het allemaal gratis he.

Ik hoop dat ik interesse heb gewekt bij sommigen en dat jullie eens een kijkje komen nemen op http://www.phpgg.nl

[ Voor 7% gewijzigd door whoami op 16-03-2006 11:32 ]

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

Hoi ik heb niemand kunnen vinden die op de hoogte is van deze toestemming.
Dus deze thread gaat (tijdelijk) dicht.
Als je mij de toestemmingsmail kan tonen doe ik um weer open maar zoals ik het nu zie is het spam.
Mijn mail staat in mijn profile :)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 13:53

chem

Reist de wereld rond

het was niet de bedoeling om mensen te gaan ronzelen kreziebite. laat maar dicht.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.