Toon posts:

Compaq Presario 705 of 1714 ????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet een keuze maken tussen de Presario 705 en 1714
De verschillen:

705
===
DVD/cd-rw, AMD - 1ghz

1714
====
DVD - Pentium III - 1ghz

Schrijver is eigenlijk niet noodzakelijk. ik gebruik de laptop niet voor spellen...

Heeft iemand ervaring met bovenstaande 2 types? zoja.. wat waren de voor- en nadelen volgens jou?? of misschien compaq in het algemeen? niet kijkend naar problemen met het besturingssysteem zelf..

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:47

talin

ES-MA

oe oe inkoppertje !

Afbeeldingslocatie: http://vv.carleton.ca/~neil/writing/earth/amd.jpg

shit ! nou moet ik het gaan onderbouwen :(

ik heb vroeger een aantal pentium's gehad en nadat ik mijn eerste AMD systeem heb gekacht kan ik hier alleen maar veel lof over uitspreken .

ze zijn beter te overklocken , goedkoper , en hebben natuurlijk status >:)

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zaterdag 02 februari 2002 14:28 schreef dirkey het volgende:
Ik moet een keuze maken tussen de Presario 705 en 1714
De verschillen:

705
===
DVD/cd-rw, AMD - 1ghz

1714
====
DVD - Pentium III - 1ghz

Schrijver is eigenlijk niet noodzakelijk. ik gebruik de laptop niet voor spellen...

Heeft iemand ervaring met bovenstaande 2 types? zoja.. wat waren de voor- en nadelen volgens jou?? of misschien compaq in het algemeen? niet kijkend naar problemen met het besturingssysteem zelf..
Mag ik je erop attent maken :P dat compaq alweer nieuwe modellen presario laptops aan het uitbrengen is? Ik heb de nieuwe folder al gezien, heb helaas geen typenummers onthouden. :)

Verwijderd

Topicstarter
TeleManiac:

Mag ik je erop attent maken :P dat compaq alweer nieuwe modellen presario laptops aan het uitbrengen is? Ik heb de nieuwe folder al gezien, heb helaas geen typenummers onthouden. :)
Dat mag ja.. maar ik ga niet meer wachten :-) ik wil kiezen tussen deze 2... maar welke ??!?!

AMD of Pentium
de laatste is een nieuwer model....wel zonder schrijver, maar wel weer goedkoper en halve kilo lichter...

grrr :s

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Al aan een Sony Vaio FX 5xx gedacht?

• PsYgHo
  • Laatst online: 15-08 01:54
P!!! nemen, aleen het feit van warmte ontwikkeling laat ik me over uit. Das dus bij intel stukken minder dan AMd..

Ook is het wel handig om te weten dat WINTEL combos meestal garant staan, als sterke combos...

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Topicstarter
hm sony is me te duur :o)))

oke, thanks voor jullie reacties!
het wordt de 1714.. :)

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
Op zaterdag 02 februari 2002 22:50 schreef PsYgHo het volgende:
P!!! nemen, aleen het feit van warmte ontwikkeling laat ik me over uit. Das dus bij intel stukken minder dan AMd..
ik heb 2 laptops waar in de ene een PIII inzit en de ander een AMD, en ik krijg beide een lekkere warme schoot van dus echt veel warmte verschil is er niet tussen beide..

• PsYgHo
  • Laatst online: 15-08 01:54
Op zondag 03 februari 2002 18:13 schreef Kev0867 het volgende:

[..]

ik heb 2 laptops waar in de ene een PIII inzit en de ander een AMD, en ik krijg beide een lekkere warme schoot van dus echt veel warmte verschil is er niet tussen beide..
Wel van gelijke snelheden ?, en dan ook lettend op de hoeveel heid lawaai van de fan(netjes), en is het een compaq ??

Ben zelf td medewerker bij compaq, en uit ervaring (immers ik repareer die dingen) weet ik dat de p3 variant minder heet is, en veel minder vaak terugkomt voor reparatie onder garantie.... Ik ben zelf niet pro of anti amd of intel, ik baseer mijn mening over laptops nu gewoon van mijn ervaringen...

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Pagina: 1