Moorhuhn Winter Edition!

Pagina: 1
Acties:

• conorach
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Ik ben momenteel verslaafd aan de Moorhuhn Winter Edition (2001) :)
Maarrrr Er zijn een aantal dingen die echt onmogelijk lijken maar waarschijnlijk niet zijn.
Bijvoorbeeld het vogeltje onderaan.
Dat moet te slopen zijn. Als je op 't vogelhuisje schiet valt er een zooi sneeuw naar beneden en springt het vogeltje weg. Vervolgens staat er "BIRD MISSED!".

Maaarrrr II: Hoe krijg je dat klotebeest nou verrøt?
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~sanderz/fok/moorhuhn.jpg

GreetZ

Verwijderd

hoe speel je dit eigenlijk, hoe maak je punten?

• conorach
Door van die vage kippen dood te schieten en veel meer dingen..

Sommige dingen vind je per ongeluk uit, die zijn dan ergens verborgen of onwaarschijnlijk.

Start Morpheus/Kazaa o.i.d., zoek Moorhuhn en downloaden maarrrr :)

Verwijderd

LOL
"Bird missed" betekent toch dat die vogel op jou schiet en mist >:)

Vooral bedoeld om te spelen op het werk >:)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als je nou eens op de vogel zelf schiet.. :)

🌞🍃

Verwijderd

Die vogel zelf kan volgens mij niet kapot. Maar je moet maar eens eerst alle stenen die onderin beeld liggen wegschieten en dan kun je ineens veel meer punten halen. Soms krijg je ergens dus meer punten voor wanneer je eerst wat anders afgemaakt hebt. Zo kun je ook boter-kaas-en-eieren doen in de sneeu stukkie naar links. Je kunt steeds 1 keer een rondje erbij schieten en dan moet je ff uit beeld scrollen en later weer terugkomen, dan zie je dat de computer een kruisje ergens gezet heeft en dan kun jij weer een rondje schieten. Als je die wint krijg je ook veeeel punten ineens >:)

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:18

Bloodclot

Jawier!

erhm linkje? demo?

Verwijderd

Op zaterdag 02 februari 2002 17:02 schreef Bloodclot het volgende:
erhm linkje? demo?
Erhm search? ;) simpel

http://www.xs4all.nl/~babbel/moorhuhn/6_0_versie_3.htm

Lekkere gameplay trouwens.

• conorach
Heeeeeerlijke gameplay!

Ja dat met die stenen verrot schieten had ik al uitgevonden..
Anders kan je de ijspegels en het vogelhuisje ook niet slopen.

Maar die vogel begint me echt te irriteren :D
En hoe zit 't met die sneeuwpop??

Ook wel cool: Je kan de maan verrot schieten. :P

Verwijderd

Ligt er geen eitje onder die vogel??? Of is het een sneeuwvlokje?

Probeer die is weg te knallen!!

/me is nu zelf ook moorhuhn weer eens aan het downloaden :P

• PsyFlash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-12-2025
Moorhuhn is ook gewoon gaaf. Gewoon een goed in mekaar geklooid spel. Leuk op school dus.

Verwijderd

10 punten voor diegene die weet bij welke link die hierboven staat dit staat:

"13. De vogel en het vogelhuisje

Ook het vogelhuisje met het kleine vogeltje zijn nieuwe objecten in de Winter Edition. De vogel is niet zo makkelijk neer te schieten, omdat het steeds uit het schietkruis wegspringt. Wanneer je met de speciale munitie voor de eerste keer op het vogelhuisje schiet, glijd de sneeuwhoop van het dak. De woorden 'BIRD MISSED' verschijnen. Een nieuw schot zal het huisje uit elkaar den vallen. Dit levert 15 punten op. De vogel kan je op de volgende manier afschieten: Schiet gelijk aan het begin van het spel een sneeuwvlokje af en daaropvolgend nog 5 vlokjes tot de SUMMER modus verschijnt. Verkrijg nu de speciale munitie en schiet alle ijspegels uit de bomen en beschiet het Kletische steenobject. Om er zeker van te zijn dat alle ijspegels zijn verdwenen moet er bij de laatste pegel het puntenaantal 11 verschijnen. Wanneer je nu één keer op het vogelhuisje schiet begraaft de sneeuw de vogel, 'BIRD-KILLER' verschijnt en je krijgt 333 punten als beloning."
Pagina: 1