Damn, doe niet zo zielig !

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als ik zo eens op dit kanaal kijk zie ik hier een stuk of 5 geclosed topics !!
stelletje mietjes! downloaden jullie nooit eens een cdtje wat je net niet goed genoeg vind om te kopen ofzo ?????
en als je hem goed vind koop ik (en JIJ) hem ook wel hoor! maar kap met dat closen !
jullie zijn godverdomme tweakers geen pliesie

Me have spoken, and ow wee degene die deze topic closed :)

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Verwijderd

Volgens mij zijn de meeste closed topics degene die over paid-to-surf toestanden gaan. En dan ook alleen maar omdat die samengevoegd worden in 1 topic.

Groetjes
Henny

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Dan moet je niet op de admins zijn, threads worden alleen geclosed als daar een goede reden voor is. Wat dat kan zijn weet zo'n beetje iedereen met gezond verstand wel (geen illegale dingen, geen dikke onzin, geen gescheld enz.).

Ik vind het dus ook onzin om hiervoor een thread te openen. Een goede reden ervoor is er niet en ik denk al helemaal niet dat hier nog nuttige reacties inkomen, er zal echt niets veranderen.

Als je hier anders over denkt dan hoor ik het wel (ICQ).

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ohja threads met +/- 100 berichten worden ook dichtgegooit, dan wordt er een nieuwe geopent (100 berichten inladen met een modempie duurt soms aso lang).

Die Get-paid-to-surf vragen kun je in 1 thread stampen, vandaar dat al die 7 andere threads die er al stonden over Get-paid-to-surf waren gesloten.

Dit topic is gesloten.