Toon posts:

MXStream afzeggingen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan niet geloven wat ik allemaal lees, eerst allemaal boos op KPN (ik ook) wegens de verhoging, iedereen hoog van de toren blazen en de mxstream abo's afzeggen, en nu weer omdat het niet wil vlotten met de nieuwe aansluitingingen via andere providers.....echt kicken met jullie.....ik vraag mij dus af hoeveel kosten er inmiddels zijn gemaakt door velen onder jullie die mxstream hebben afgezegd en in de problemen zitten vanwege de afhandelingen op de nieuwe abo's bij overige providers die ook afhankelijk zijn van de KPN 8-) We zijn echte nederlanders....koeien !! Ik was zo slim om mijn mxstream nog niet af te zeggen B-)

Verwijderd

Ik zit nog steeds bij Mxstream, ik wacht nog even met opzeggen.
Aangezien er nog wat onderzoeken lopen naar de verhoging en de centrale bij ons is nog niet klaar gemaakt door KPN.

Het heeft dus niet veel zin voor mij om over te stappen aangezien ik dan nogal wat kosten maak, denk daarbij aan het aanvragen van een extra lijn maar ook de aansluitkosten voor het aanleggen van een ADSL verbinding komen bij de kosten op.

En stel dat ik overstap en ook die provider verhoogt de prijsen dan maak je dus veel kosten voor niets.

Ik wacht dus nog even af :)

Verwijderd

ik vind de prijs prima voor mijn mxstream fast abo->gezien het feit wat ik binnenhaal :P

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik vraag me af hoeveel mensen opzeggen met als enige reden HET FEIT dat de prijzen worden verhoogd en niet de prijsverhoging op zich.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 februari 2002 13:45 schreef haas het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen opzeggen met als enige reden HET FEIT dat de prijzen worden verhoogd en niet de prijsverhoging op zich.
Straks zitten ze bij de overige providers en krijgen dan weer te maken met een prijsverhoging, let maar op mijn woorden 8-) En hebben ze op jaarbasis meer kosten gemaakt dan de overigen die nog steeds KPN Mxstream gebruiken :z

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:20
Ik zeg het op omdat:

1. Ik MXstroop te traag vind gaan
2. Ik het al op had willen zeggen maar te laat was
3. Omdat de prijs verhoogd wordt
4. Omdat je bij Eweka gratis kon overstappen

en als KPN beetje mee wil werken dan benk blij :)

Verwijderd

Halverwege dit jaar komen de andere ISP ook met prijsverhogingen, tja je zal dan wel knarsentandend mee moeten blijven doen als je speciaal voor deze ISP kosten hebt gemaakt..

Let maar op dat dit gaat gebeuren.....

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:20
Kzou et niet eens schrikbarend vinden.
MXstream levert geen Full-ADSL zoals Cistron en Eweka dat doen. En ze leveren ook nog andere snellere abonementen dan MXstream...
Ook al zouden ze duurder worden... je bent iig sneller uit dan bij MXstroop :r

• Emerge
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 07:46

Emerge

Bifidus schmifidus

Ik heb oktober vorig jaar MXstream aangevraagd bij Primafoon. Binnen een maand heb ik deze aanvraag weer geannuleerd wegens blikseminslag bij ons thuis. Omdat de hoofdlijn toen kapot was geslagen kon MXstream niet meer aangesloten worden. Het was een CRIME om dat te annuleren. Details laat ik achter wegen.

Nu, drie maanden na dato komt KPN me verblijden met een rekening van 320 euro (!) voor de kosten van het "aansluiten" van MXstream en abbonementsgeld van 2 maanden. Ik heb NOOIT MXstream gehad, en toch moet ik betalen door een fout bij Planet Internet. Idioten.

Ik ben blij dat ik geen MXstream heb genomen! :r :r :r

Hoe is het met jóuw opgeblazen gevoel vandaag?

• _nethack
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

_nethack

We're all MAD here

Ook opzeggen bij KPN gaat niet zomaar hoor...
Ik ben aan het proberen op te zeggen (aanvraag Cistron loopt en is al bij bbned aangemeld) maar voordat je kunt opzeggen moet eerst een lopende order (een upgrade basic->fast in mijn geval) afgehandeld worden, en daar zijn ze pas 2 maanden mee bezig... En ik ondertussen maar tikken betalen...

KPN :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

• Flex
  • Laatst online: 27-07 12:56
Op zaterdag 02 februari 2002 22:18 schreef Operations het volgende:
Ook opzeggen bij KPN gaat niet zomaar hoor...
En ik ondertussen maar tikken betalen...

Same here,per 1 feb. Mxstream verlaten maar nu kreeg ik een brief van KPN binnen dat de lijn pas over 2 weken wordt vrijgegeven.
Of ik wel voor die 2 weken wil betalen.......NOT.
Effe 2 weken doorbijten,dan Eweka.

• miss_bleu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-02-2025
ach ik kan wel overstappen hier op cistron maar die heeft nog geen linesharing dus ik blijf nog wel ff bij mxstream want baby xl komt pas half 2002

Verwijderd

KPN had een fout in onze sloop zitten. Die is er als het goed is nu uit en als het goed is hebben we de 21ste Cistron 1024/512

• seninha
  • Laatst online: 11-08 13:35

seninha

god's right foot

Ik heb denk wat meer mazzel gehad.
Ik heb eerst via Planet alles op gezegd. Toen bij Cistron aangemeld. :)
1 week later een brief gehad van Planet waarop stond dat er vanaf 1 feb niet meer in te bellen was. :( (maar ja wie doet dat als je een getweaked modem heb hihhi 8-) )
Nou heb ik maandag een brief van KPN gehad waar in staat dat ze vanaf 14 feb de lijn vrijgeven.
Dus gelijk deze brief naar Cistron gefaxt.

Nou zie ik op hun site dat ik een voorlopige aansluitdatum van 14 feb heb :)

Is dat ff rap of niet.

Kan niet wachte tot ik MAXX hier heb :) :9~

(en voorlopig maar door blijven downloaden via Planet , ben wel benieuwd hoelang nog voor ze het door hebben ) :?

iRacing Profile Flickr

• BertV
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 19:31

BertV

Handgemaakt

Beter een koe die drie maanden zonder internet zit (door tegenwerking van de KPN), dan als een mak lammetje genomen worden...

Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-08 15:01

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

* zwahiel zit nog met mxstream te klooien...

Ik had de €€€'s niet om opnieuw aansluitingskosten te dokken, maar ik ga zodra XS4ALL BBned ondersteund overstappen, meteen de eerste dag! Geen gezeik meer van KPN!

Weg ermee!

* zwahiel kan gewoon niet zonder zijn breedbandlijn.... en deed daarom geen overstap.... :(

8 weken zonder breedband, dan kun je me net zo goed me pc afnemen! :(

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:19

Wokschotel

Op 6 wielen

Op zaterdag 02 februari 2002 16:10 schreef Gehaktbal het volgende:
Ik zeg het op omdat:

1. Ik MXstroop te traag vind gaan
2. Ik het al op had willen zeggen maar te laat was
3. Omdat de prijs verhoogd wordt
4. Omdat je bij Eweka gratis kon overstappen

en als KPN beetje mee wil werken dan benk blij :)
Jij weet dat je bij Eweka een 3-jarig contract afsluit?

• BertV

BertV

Handgemaakt

Jij weet dat je bij Eweka een 3-jarig contract afsluit?
Jij weet dat je bij Eweka een 3-jarig contract afsluit zonder dat in te tussentijd de tarieven worden verhoogd? "+

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op woensdag 06 februari 2002 09:54 schreef BertV het volgende:

[..]

Jij weet dat je bij Eweka een 3-jarig contract afsluit zonder dat in te tussentijd de tarieven worden verhoogd? "+
Maar dat als je bijvoorbeeld na een jaar wil opzeggen je dan afsluitkosten moet betalen? En dat niet alleen een lagere prijs een reden kan zijn om weer over te stappen naar een andere provider? En ik ernstige twijfels heb bij het bedrijf Eweka?

• BertV

BertV

Handgemaakt

En ik ernstige twijfels heb bij het bedrijf Eweka?
Twijfels beginnen over Eweka beginnen bij mij ook hoor.

slechte communicatie... maar ik geef ze (nog) steeds het voordeel van de twijfel :)

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op woensdag 06 februari 2002 10:23 schreef BertV het volgende:

[..]

slechte communicatie... maar ik geef ze (nog) steeds het voordeel van de twijfel :)
Mja... ik kijk de kat wel uit de boom. Zou me niks verwonderen als ze op hun b*k gaan. Maargoed, misschien valt het allemaal wel mee.

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Op woensdag 06 februari 2002 08:33 schreef seninha het volgende:
1 week later een brief gehad van Planet waarop stond dat er vanaf 1 feb niet meer in te bellen was. :( (maar ja wie doet dat als je een getweaked modem heb hihhi 8-) )
Je modem zelf :?

• Flex
  • Laatst online: 27-07 12:56
Op woensdag 06 februari 2002 10:23 schreef BertV het volgende:

[..]

Ach kan Eweka niet leveren conform contract,dan gaan we wel weer wat anders zoeken.
Zolang ik maar 24/7 online kan zijn met de bitjes die ze beloofd hebben.

Verwijderd

Ojee, hier heb je de mogelijke ellende al
Het faillissement van Cistron Beheer, waarin onder meer Cistron Internet is ondergebracht, zou woensdag zijn aangevraagd, zo meldt de anonieme bron per e-mail. Danny ter Haar, directeur van Cistron, wil niet uitgebreid op het bericht reageren, maar bevestigt dat er een 'kern van waarheid' in zit. "Waar rook is, is vuur."
Bron: Webwereld.nl

Laten we het hopen dat Cistron Internet buiten schot blijft, het zou wel erg vervelend zijn voor de mensen die net zijn overgestapt naar Cistron.

=> Zie ook [topic=404748/1/25]

• Whizzer
  • Laatst online: 10:27

Whizzer

Flappie!

Toch blij dat ik ben overgestapt op @Home.. Gisteren aangesloten en meteen downloaden met ruim 480 kbytes... 8x zo snel als MxStream Basic en voor minder geld...

Opzeggen van MxStream is niet gebeurd (ja ik heb nu 2 aansluitingen 8-) ), was wel de bedoeling, maar op het moment supreme kwam m'n baas aanzetten met het nieuws dat ik mxstream moest houden en hij zou het betalen... Oke dan...

Alleen krijg ik momenteel geen verbinding met MekkerStream ;( Volgens mij is er ergens een storing...

Ik ben geweldig.. en bescheiden! En dat siert me...

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op donderdag 07 februari 2002 19:18 schreef Whizzer het volgende:
Toch blij dat ik ben overgestapt op @Home.. Gisteren aangesloten en meteen downloaden met ruim 480 kbytes... 8x zo snel als MxStream Basic en voor minder geld...
480 kbytes? Niet jokken. En check je ondertitel eens.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 februari 2002 17:04 schreef Garfield het volgende:
Ojee, hier heb je de mogelijke ellende al
Ik denk niet dat ik teveel heb gezegd >:)

Nog meer kosten !! Nederlanders zijn kuddedieren :-)
Pagina: 1