Afgelopen week heb ik Chello opgezegd (per 1 maart) en XS4ALL ADSL (mxstream) aangevraagd.
De maat met Chello was voor mij vol.
Toen ik in de primafoon kwam, schrok ik nogal van wat de verkoper zei: Het kan wel zes weken duren!
Maar ik heb Chello per 1 maart al de deur uit gegooid.
Ik kreeg al heel snel na aanvraag (via XS4ALL website) een brief dat KPN zou controleren of mijn aansluiting geschikt is. Vandaag kreeg ik een brief dat KPN mijn aansluiting in de centrale geschikt zou maken voor mxstream.
Ben meteen ff op de XS4ALL site gaan kijken en mijn status gecheckt:
Betekent het dat de vaart er nu goed in zit? (in de KPN brief stond dat ik binnen 4 weken spullen zou ontvangen) En dat ik per 1 maart kan ADSL-en?
De maat met Chello was voor mij vol.
Toen ik in de primafoon kwam, schrok ik nogal van wat de verkoper zei: Het kan wel zes weken duren!
Maar ik heb Chello per 1 maart al de deur uit gegooid.
Ik kreeg al heel snel na aanvraag (via XS4ALL website) een brief dat KPN zou controleren of mijn aansluiting geschikt is. Vandaag kreeg ik een brief dat KPN mijn aansluiting in de centrale geschikt zou maken voor mxstream.
Ben meteen ff op de XS4ALL site gaan kijken en mijn status gecheckt:
Betekent het dat het mogelijk is om mxstream op mijn aansluiting te hebben? (dat moest immers eerst nog onderzocht worden)Aanvraag
29-01-2002
17:52:04
3/7
KPN heeft uw ADSL order bevestigd en bereidt uw telefoonaansluiting in de telefooncentrale voor op een ADSL verbinding.
Mocht uw aanvraag langer dan 15 werkdagen in deze status staan dan kunt u contact opnemen met KPN Mxstream op telefoonnummer: 0800-MXSTREAM (0800-6978732)
Betekent het dat de vaart er nu goed in zit? (in de KPN brief stond dat ik binnen 4 weken spullen zou ontvangen) En dat ik per 1 maart kan ADSL-en?