Toon posts:

Il-2-sturmovik

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb de demo en ik wil graag vliegen, alleen ik kan op geen mogelijke manier de lucht in komen.....
Hoe moet dit?????? :P

Alvast bedankt

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:00
gas open draaien :7

Verwijderd

lol

Verwijderd

Topicstarter
ja duh,

I = engine dat weet ik ook nog wel, maar als ik dan langzaam opvoer rijdt tie schuin weg...... :'(

Verwijderd

ach als je maar vliegt toch?

Verwijderd

Topicstarter
Maar IK vlieg niet!!!!!!

Verwijderd

oh :) hehe

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 februari 2002 12:55 schreef zeven het volgende:
oh :) hehe
Ja, maar weet jij heel toevallig hoe dat moet, plzzz?

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:16
en als je nou een je roer tegen de richting in gooid waar je heen getrokken wordt .

dan wil het nog wel eens helpen om om hoog tekomen .. je moet tegen sturen .. en dan gaat het van zelf wel ..

Sterkte

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

Topicstarter
Ik knal dus na een tijdje keihard tegen zo'n loods aan....... Ziet er wel grappig uit, maar er moet vast wel een gewone manier zijn om op te stijgen , lijkt mij.

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-01 11:51
Tja, dat probleem had ik ook in de demo. Kon hem met geen mogelijkheid de lucht in krijgen. Maar met de volledige versie heb ik geen problemen meer.
Wat je ken proberen is je rudders te gebruiken en je tailwheel locken. Ook de WAP (war emergency power) aanzetten kan je proberen, geeft je wat meer snelheid/stuwkracht. De toetsen hier staan wel bij de opties controlls ergens...

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 februari 2002 13:00 schreef Blackhole het volgende:
en als je nou een je roer tegen de richting in gooid waar je heen getrokken wordt .

dan wil het nog wel eens helpen om om hoog tekomen .. je moet tegen sturen .. en dan gaat het van zelf wel ..

Sterkte
iig bedankt voor je reactie, maar het maakt niet uit. Hij negeert mijn roer. Ik slinger langzaam omhoog en knal vaak te pletter tegen een loods of op de grond.

Verwijderd

Heb jeje flaps wel op takeoff staan? wil ook nog weleens helpen. Probeer ook eens met wat minder brandstof en wapens op te stijegn.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Toetsen Z en X daar kun je mee sturen op de grond :)

Verwijderd

of met 'A' de autopiloot inschakelen.

• nealzie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07-2024
z en x dus, dat zijn je rudders, maar ik raad je aan om een knuppel te kopen als je het spel normaal wilt spelen

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 februari 2002 13:49 schreef Matt het volgende:
of met 'A' de autopiloot inschakelen.
dit heb ik idd gedaan, thnx

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

ligt een beeteje aan welk toestel je vliegt, en hoe zwaar het is. een minimale snelheid van 270-300 is toch wel sterk aanbevolen, voorat je aan je hoogetklim begint. falps dienen te worden ingetrokken als je een eindje van de been bent opgrstegen.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Verwijderd

eerst I, dan 0, dan B en dan met z en x op de baan houedn (zo doe ik het tenminste).

dan bij speed=160 omhoog trekken...

• MrData
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
Op zaterdag 02 februari 2002 13:00 schreef Driver-x het volgende:
Ik knal dus na een tijdje keihard tegen zo'n loods aan....... Ziet er wel grappig uit, maar er moet vast wel een gewone manier zijn om op te stijgen , lijkt mij.
Je moet ook niet als een gek de basis door rijden :P
Zoek eerst de runway op
B ingedrukt houden en dan sturen met Z en X

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Pagina: 1