[PHP] Fatal error in sessie

Pagina: 1
Acties:

• froggie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik heb voor iemand vorig jaar een keer een tooltje geschreven waarmee een database bijgehouden kon worden met daarin te koop staande huizen. Alles draaide destijds perfect op hun server.
Nadat ze van host zijn gewisseld krijgen ze een error in het admin gedeelte (wanneer je sessie gestart wordt):
Fatal error: The script tried to execute a method or access a property of an incomplete object. Please ensure that the class definition stdClass of the object you are trying to operate on was loaded _before_ the session was started in /pad/naar/pagina.php on line 3
Omdat m'n school tegenwoordig al m'n tijd opslokt heb ik al zeker een maand of 3 niet meer geprogrammeerd. Omdat ik het een beetje lullig vind deze mensen met dit probleem te laten zitten heb ik gezegt er ff naar te zullen zijn. Ik zou alleen niet weten wat er mis gaat. Is het iets in mijn code of is het iets in php.ini ofzo?

Mocht het nodig zijn kunnen kan ik later het stukje code nog wel ff posten want ik moet dat spul eerst weer ff opzoeken ('t is ook alweer zo lang geleden ;))

edit:
Ik zou dus graag willen weten wat deze error betekend.