als ik starlancer speel onder windows XP, dan crasht hij al bij de eerste missie als de bad guys erbij komen warpen. microsoft heeft geen patch of zoiets voor dit spel. wie weet wat ik moet doen?
WTF maakt dat nou weer uit?Op zaterdag 02 februari 2002 11:52 schreef MADG0BLIN het volgende:
Heb je hem legaal of illegaal?
ik heb het met een legale, en een illigale gedaan
Verwijderd
maakt wel degelijk uit .....Op zaterdag 02 februari 2002 11:53 schreef CU2morO het volgende:
[..]
WTF maakt dat nou weer uit?
ik heb het met een legale, en een illigale gedaan
als je "echt "een ;legale hevt hoef je niet zo geirriteerd te reageren.
wat voor error geeft die precies 
video stuff uptodate
video stuff uptodate
geen error, gewoon hij returnd weer terug naar mijn desktop
Verwijderd
nee hij heeft tgeen illiegale versie, man wat trekken sommige mensen op dit forum toch snel conclusies. Ik ken het probleem ik heb het zelf ook vooral bij die missie waarbij je viper en die pirates moet slopen. Dan crasht ie gewoon terug naar de desktop. Ik denk dat we niet op een patch hoeven te rekenen, aangezien microsoft nog NOOIT 1 patch voor starlancer heeft gereleased.
Het maakt in zoverre uit dat illegale versies bijna nooit gepatched kunnen worden en dat je er dus bijna nooit wat aan kunt doen (officieel dan
) Legale versies heb je veel meer kans dat het kan worden verholpen.
Si vis pacem, para bellum
ik heb het al opgelost:
hardware EAX -> none
800x600 -> 1024x768
weet niet wat het deed, ben te lui om het uit zoeken
------
kan iemand mischien die starlancer ook heeft die plaat met alle toetsen ff inscannen. die van mij is spoorloos verdwenen nadat mams als verrassing mijn kamer eens heeft "opgeruimd"
hardware EAX -> none
800x600 -> 1024x768
------
kan iemand mischien die starlancer ook heeft die plaat met alle toetsen ff inscannen. die van mij is spoorloos verdwenen nadat mams als verrassing mijn kamer eens heeft "opgeruimd"
Heb je een geluidskaart van Creative? Zo nee, dan was dat het probleem. (EAX word alleen gebruikt door creative geluidskaarten (Live serie) ).Op zaterdag 02 februari 2002 19:16 schreef CU2morO het volgende:
ik heb het al opgelost:
hardware EAX -> none
800x600 -> 1024x768
------
Si vis pacem, para bellum
Verwijderd
Zo damn als het weer eax is dan ruk ik die kaart er echt met me blote handen uit
Die kaart heeft al voor zoveel ongein gezorgt onder xp; halflife ping probleem, unreal, diablo zo kan ik nog wel ff door gaan
starlancer geeft altijt oferal problemen en dan ook nog eens een dus laat de kaart maar ziten heb zelf de niewste FF Pretknupel van microsoft en al na 5 Minuten stopt de FF met werken tijdens starlancer heb het met geneen ander spel
Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie
Verwijderd
Ja microsoft heeft dat spel echt zwaar verwaarloosd, ze hebben de community nooit geholpen, nog met een patch, nog met een mission editor ofzo
. Terwijl het spel wel 0wned. Ze d88 zo als gewoonlijk weer alleen aan money, want ze hebben het wel geport naar de dreamcast. En ik d8 dat ze ook bezig waren met een opvolger; freelancer ofzo. Laat ze eerst maar starlancer een keer bug-free maken
Verwijderd
ik weet het niet zeker, maar volgens mij staan die ook in een tekstfile in de Starlancer map.Op zaterdag 02 februari 2002 19:16 schreef CU2morO het volgende:
Verwijderd
huh? volgens my zit je in het verkeerde draadje, die topic over die gozer die ze keychart kwijt was was weer een andere thread
Pagina: 1