rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Wou je soms een gat uit je mobo drmelen ?
Verwijderd
Om de heatsink te laten passen op zijn mobo, te weinig ruimte er om heenOp zaterdag 02 februari 2002 11:26 schreef Da Joker het volgende:
Niet om te zeuren, maar waarom heb je voor een cpu cooler een dremel nodig ?
Wou je soms een gat uit je mobo drmelen ?
Ik geloof dat er een heel klein hoekje af moet,
meet anders even hoeveel ruimte je hebt om je socket
Verwijderd
Op zaterdag 02 februari 2002 11:29 schreef Da Joker het volgende:
Of buig gewoon die condensatoren ff weg, dat lijkt me makkelijker
Bij Abit KT7 was dit ook een oplossing, dus zo raar is het nietOp zaterdag 02 februari 2002 11:49 schreef NvidiaGebruiker het volgende:
[..]
AMD XP 2800+@3200+ | Swiftech MC462 | Asus A7V600-X | 1024 MB PC3200 | IBM 60 GXP 40 Gb. | Geforce 5900XT | 40x12x40 Samsung CD-writer | 36 speed AOpen | Belinea 15" TFT
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Verwijderd
ff serieus, werkt dat echt ?Op zaterdag 02 februari 2002 20:22 schreef BalusC het volgende:
BuigenGewoon een soldeerboutje pakken en de condensatoren wat losser solderen en daarna in een schevere stand laten vaststollen
Topicstarter: neem een veiltje en veil er een stukkie af.
Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
speciaal voor silentsnowOp zaterdag 02 februari 2002 22:25 schreef silentsnow het volgende:
[..]
link
http://www.micforg.co.jp/mb_inf_pal8045e.html
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Verwijderd
Yupz daarop past ie . Maar ik vond het nogal psycho om een heatsink van zovel geld te kopen , en der dan in te gaan hakken zodat ie op m'n mobo kan ...Op zaterdag 02 februari 2002 20:32 schreef Chimera2k2 het volgende:
Nou we toch bezig zijn: past ie op een MSI K7T266A Pro2 RU?
Zonder in te hakken he? Hij staat in de lijst die je gaf, maar er staat ook dat de lijst inaccurate kan zijn.Op zaterdag 02 februari 2002 22:42 schreef real_raichu70 het volgende:
[..]
Yupz daarop past ie . Maar ik vond het nogal psycho om een heatsink van zovel geld te kopen , en der dan in te gaan hakken zodat ie op m'n mobo kan ...
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Verwijderd
Das dus niet waar ik heb zelf ook de 1.07 revisie maar het was of de condensatoren ERG verbuigen of ff een hoekje eraf vijlen.Op zondag 03 februari 2002 00:30 schreef pjot het volgende:
welke revision (of hoe je het ook schrijven mag) heb je?? vanaf rev 1007 hoef je nix aan te doen, daaronder moet je buigen of dremelen...
Ik heb voor het vijlen gekozen...en die koeler is wel duur maar heel stil (mits goede fan)
Turn it off and on again.
Jep, maar je bent dan alleen de garantie op mobo kwijt. But who cares?Op zaterdag 02 februari 2002 22:24 schreef Lord of the Pentium het volgende:
ff serieus, werkt dat echt ?
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)