Toon posts:

P4B266

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
effe een vraagje nou ben ik een nieuwe systeem aan het bouwen voor een vriend van mij maar moet je bij deze mobo voor dat je de northwood instopt eerst de bios flashen met een oude p4 of kan dat direct met de p4 northwood... of hoef je de bios helemaal niet te flashen

Verwijderd

opzich is mijn normale P4B er ook klaar voor en hoeft deze niet meer geflashed te worden... een P4B266 is nieuwer, dus het lijkt me logisch dat ook deze NIET geflashed hoeft te worden.

[ot]
ik zie in je sig dat jij een P4S333 hebt, bevalt deze een beetje? hoe is deze met performance/stabiliteit? in reviews komt die namelijk wel lekker naar voren.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 februari 2002 11:01 schreef Kai Tracid het volgende:
opzich is mijn normale P4B er ook klaar voor en hoeft deze niet meer geflashed te worden... een P4B266 is nieuwer, dus het lijkt me logisch dat ook deze NIET geflashed hoeft te worden.

[ot]
ik zie in je sig dat jij een P4S333 hebt, bevalt deze een beetje? hoe is deze met performance/stabiliteit? in reviews komt die namelijk wel lekker naar voren.
lekkere mobo is dat... hij presteer heel goed hij is snel stabiel.. maar alleen jammer dat ie niet meer te krijgen is hier in amsterdam of ergens in de buurt..