Toon posts:

ATi Radeon 8500 versus nVidia's GeForce3 TI 500!

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om een nieuwe videokaart te kopen ... maar welke is nou het beste en welke moet ik nemen ... volgens mij is nu de geforce3 ti 500 net wat sneller dan de ATI RADEON 8500 ... maar in de toekomst wordt de ATI RADEON 8500 toch sneller vanwege zijn mogelijkheden ofzo ... please help me ... :P ... .

Verwijderd

Search gebruiken mischien ?

http://gathering.tweakers.net/forum/find

Verwijderd

Dat klopt wel ja. De enige Radeon8500 die goed verkrijgbaar is is de OEM versie, een tikkeltje trager dan de Retail. Daarom schat ik een Radeon8500 OEM qua snelheid in op een GeForce3.
Verder ondersteund de kaart dx8.1 maar ok het door Ati ontwikkelde Trueform (bollingen heel bol maken zonder (groot) verlies in performance ). De AA (om karteltjes bij schuine lijnen weg te werken) belooft heel goed te worden (smoothvision) , op dit moment is de kwaliteit een stuk beter dan die van GF3 al hebben de prestaties er meer onder te lijden.
Radeon8500 heeft zeer goede 2D beeldkwaliteit (wat niet van alle GF3-en kan worden gezegd), de mogelijkheid om 2 monitoren aan te sluiten, DVI en hardware dvd ondersteuning.
Genoeg redenen voor een Radeon8500.

Ben ik nog iets vergeten?

Verwijderd

shit.. vertel eerst eens even wat je er mee wilt gaan doen...

Wat voor scherm heb je ? heb je een 19" die je 1920 x 1400 @ 75Hz, waar je 3dspellen enz. op wilt gaan spelen
Of heb je een 14" die je 800x600 @75hz, waar je tetris op wil gaan spelen ?

en use ffe de search

Verwijderd

[topic=286219/1/50]

Dit topic is gesloten.