Ik kan aan een Asus V8200 GeForce3 Ti500 komen voor maar 75,- ... dat is dus FL165,- ... dit klinkt ongeloofwaardig maar het is echt waar. Een kameraad van mij heeft hem ook voor die prijs gekocht en hij doet perfect. Hij zegt dat hij hem heeft gekregen van een broer van een vriend van hem ... die broer werkt dus bij asus. En hij zegt dat die ze niet jat ... maar dat lijkt me toch super sterk. Die dingen kan je daar toch nooit van je leven zo goedkoop krijgen ...
... .
Ik zou ermee oppassen als ik jou was omdat je opgepakt kan worden voor heling als je dat doet....
dat wil ik ook wel hebben ik koop hem wel over voor 100 euro dat vind ik wel een leuke deal
multisync is gebanned dat was hard nodig :D
Tsja ... dat is wel zo ... maar check dan ook wat die andere tweakers doen ... laat ging hier een topic rond over zo'n winkel in duitsland ... super prijsen en dus waarschijnlijk ook gejat ... iedereen bestelde het ...
... .
gewoon kopen geen hond die erachter komt en anders gewoon zeggen dat je er geen verstand van hebt koop er ook maar eentje voor mij als dat kan
Haha ... tsja ... ik zie nog wel ... ik heb zelf niet zo super veel geld (leeftijd) maar het zou wel vet zijn als ik er ook 1 aan iemand kon verkopen voor 200 ofzo
---------------------------------------------------Op zaterdag 02 februari 2002 10:01 schreef korn het volgende:
Haha ... tsja ... ik zie nog wel ... ik heb zelf niet zo super veel geld (leeftijd) maar het zou wel vet zijn als ik er ook 1 aan iemand kon verkopen voor 200 ofzo
200€is nog goedkoop
Asus V8200 GeForce3 Ti500 € 474,-
-------------------------------------------------------
1 ATI Radeon 8500 128Mb DDR, TV-out, DVI € 339,- 26-01
7 ATi Radeon 8500 (OEM) (250/250MHz) € 267,- 30-01
3 ATi Radeon 8500 (OEM) (275/275MHz) € 344,- 02-02
16 ATi Radeon 8500 (Retail) (275/275MHz) € 319,- 02-02
13 ATI Radeon 8500 LE (250/250MHz) € 267,- 31-01
5 ATI Radeon 8500DV All-In-Wonder € 490,-
ligt er dus aan welke versie
Doet U mij der ook eentje!
(hoeveelste ben ik in de wachtrij?)
Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)
2e hehe ik ben eersteOp zaterdag 02 februari 2002 10:03 schreef RAID-0 het volgende:
Doet U mij der ook eentje!
Nou ... dat is het probleem jongens ... ik denk dus eigenlijk niet dat ik aan doorverkoop ga doen. Want dan ben ik nog strafbaarder als ik voor de rechter zou komen. Want als ik er bijvoorbeeld 1 voor mijzelf koop kan ik tenminste nog zeggen ik wist niet beter... en paps en mams zijn het ok niet echt mee eens met de doorverkoop
... maar ik kan je misschien wel het adres geven of tel nummer van die gazt. Misschien krijgen jullie er dan wel 1 voor 100 euro ofzoiets ...
... .
Als iets TE mooi om waar te zijn lijkt, dan is het dat meestal ook. Iets wat zoveel goedkoper is, kan bijna niet legaal zijn. Alleen als het tweede hands is bijna.
Volgens mij is dat zelf een prijs ver onder produktie prijs en Asus gaat echt niet iets met zoveel verlies aan zijn medewerkers verkopen.
Volgens mij is dat zelf een prijs ver onder produktie prijs en Asus gaat echt niet iets met zoveel verlies aan zijn medewerkers verkopen.
pas op dat je geen blok hout krijgt anders ben je erg genaaid of dat hij helemaal kappot geklokt is als hij er maar 1 heeft zou ik het al niet meer vertrouwen.
Hij heeft er niet 1 hoor ... maar meerdere ... maar ik vraag ook wel of ik die kaart eerst mag testen en dan koop ik hem pas ... misschien zijn het jah wel afgekeurde kaarten bij ASUS ofzo ... maar een kameraad van mij heeft hem ook voor die prijs ... werkend ... dik relaxte werk dus ...
... .
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()