Hmmm, sinds kort merk ik dat mijn harde schijf niet wil draaien bij het opstarten, als ik mijn pc vervolgens uitzet en weer aan werkt het meestal wel terug. Ik heb ook ondertss al éénmaal gehad dat ie simpel weg uitviel. Het gaat om mijn Quantum fireball die primary disk is van nu zeker al 3 jaar oud. Ik heb ook nog een tweede schijf een Maxtor van zo'n 40 GB waar ik voorlopig heel tevreden van ben.
't is zo'n beetje als in hier: [topic=395721/1/25]
waarschijnlijk is ook de spindel kapot of niet?
Kan er iemand inschatten hoelang ie het nog trekt, hij zou het toch nog zeker een week moeten doen want ik heb examens en ik heb die schijf nodig. 'k heb wel voor de veiligheid (zoals ik steeds doe) alles op mijn 2e disk gezet en op cd kwestie van iets achter de hand te hebben.
Of weet iemand waaraan het anders kan liggen? de kabels enzo zijn allemaal goed aangesloten en ik draai al 6 maanden die 2 HD. Mijn bios is ook 6 maanden geleden geflashed dus daaraan zal het ook niet liggen.
Hopelijk houdt mijn HD et nog zeker een week uit!!!
't is zo'n beetje als in hier: [topic=395721/1/25]
waarschijnlijk is ook de spindel kapot of niet?
Kan er iemand inschatten hoelang ie het nog trekt, hij zou het toch nog zeker een week moeten doen want ik heb examens en ik heb die schijf nodig. 'k heb wel voor de veiligheid (zoals ik steeds doe) alles op mijn 2e disk gezet en op cd kwestie van iets achter de hand te hebben.
Of weet iemand waaraan het anders kan liggen? de kabels enzo zijn allemaal goed aangesloten en ik draai al 6 maanden die 2 HD. Mijn bios is ook 6 maanden geleden geflashed dus daaraan zal het ook niet liggen.
Hopelijk houdt mijn HD et nog zeker een week uit!!!