Siemens HD te traag

Pagina: 1
Acties:

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1012637442[/img][/url]

dit is hem hij zat bij AH siemens xpert pc en volgens mij ondersteunt ie niet eens dma want in boot screen zie je hem staan als pio... wwet iemand iets over de eigenschappen van deze HD??
of hij dus wel dma of ata ondersteunt er zat wel een 80 polige kabel bijgeleverd.
ik kan later ook de kast open maken voor meer informatie.

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

Verwijderd

In de BIOS DMA aanzetten..

Specs:

http://www.harddrives4less.com/samspin30uat.html

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1012637442

Ik snap dat plaatje niet helemaal wat je hier hebt staan?

Verwijderd

Op zaterdag 02 februari 2002 11:14 schreef Terw_Dan het volgende:
[afbeelding]

Ik snap dat plaatje niet helemaal wat je hier hebt staan?
Das dus zijn HDD.
Het is alleen een siemens PC maar een samsung HDD.

• Sir Vega
hey bedankt voor je reply is nu een stukje duidelijker geworden, in me bios staat udma en pio allemaal op auto (is dat goed) , op het 2de boot scherm zie ik 3000mb PIO staan achter die HD terwijl ik bove een oude heb die ATA33 achter ze ding heeft staan/.
die samsung is veel nieuwer moet die ook geen ata aan kunnen, in win 2k kan ik hem wel op dma instellen maar neit udma... is dit gewoon een *** HD?

ik zie nu pas dat er uata boven staat dat is toch ultra ata?? is dat 66 of 100? en hoe zet ik dat aan in bios?

volgens mij haal ik ata en udma door elkaar...

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Op zaterdag 02 februari 2002 12:32 schreef masternewman het volgende:
hey bedankt voor je reply is nu een stukje duidelijker geworden, in me bios staat udma en pio allemaal op auto (is dat goed) , op het 2de boot scherm zie ik 3000mb PIO staan achter die HD terwijl ik bove een oude heb die ATA33 achter ze ding heeft staan/.
die samsung is veel nieuwer moet die ook geen ata aan kunnen, in win 2k kan ik hem wel op dma instellen maar neit udma... is dit gewoon een *** HD?

ik zie nu pas dat er uata boven staat dat is toch ultra ata?? is dat 66 of 100? en hoe zet ik dat aan in bios?

volgens mij haal ik ata en udma door elkaar...
ATA en UDMA zijn toch hetzelfde? (ATA66 is net zo snel als UDMA66, ziet er hetzelfde uit en werkt hetzelfde, heeft enkel een andere naam).
Op zaterdag 02 februari 2002 11:18 schreef René vd Veen het volgende:

[..]

Das dus zijn HDD.
Het is alleen een siemens PC maar een samsung HDD.
Dan nog snap ik hem niet. Ik heb een Sony computer met een Fujitsu Siemens hdd.

• Sir Vega
Op zaterdag 02 februari 2002 12:42 schreef Terw_Dan het volgende:

[..]

ATA en UDMA zijn toch hetzelfde? (ATA66 is net zo snel als UDMA66, ziet er hetzelfde uit en werkt hetzelfde, heeft enkel een andere naam).
[..]

Dan nog snap ik hem niet. Ik heb een Sony computer met een Fujitsu Siemens hdd.
dnak je voor uilteg heb je dan nog een antwoord voor me.. als ik dma aanzet , word ie in dma modus gezet maar niet in udma , is dat een groot probleem?

maar wat snap je precies niet dat ik een siemens pc heb met samsung hd???

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Op zaterdag 02 februari 2002 12:48 schreef masternewman het volgende:

maar wat snap je precies niet dat ik een siemens pc heb met samsung hd???
Ik snap niet wat dat plaatje met het probleem te maken heeft? (zie trouwens ook maar een klein deel van het plaatje)
zie staan:
Samsung - schijfstations
Diskette staion - diskettestations

meer niet, daarom :?

• Sir Vega
Op zaterdag 02 februari 2002 14:08 schreef Terw_Dan het volgende:

[..]

Ik snap niet wat dat plaatje met het probleem te maken heeft? (zie trouwens ook maar een klein deel van het plaatje)
zie staan:
Samsung - schijfstations
Diskette staion - diskettestations

meer niet, daarom :?
das even om aan te geven wat voor type hd ik heb door een screenshot te maken hoefde ik niet me keyboard te pakken die uit de range van mijn armen lag .
zo kon ik een topic openen door alleen muis te gebruiken en toch in bed blijven liggen :)

Pagina: 1