- Ik bespreek ook harde waren en dan wel op www.lordsofmetal.nl - en ik draai en programmeer ze in DYNAMO
nee nog 1: meerdere OSen
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
dus de link ff aan al je vrienden sturen en een screendump laten maken
Stoer; Marduq
Of ons heel leiv aan kijken misschienOp zaterdag 02 februari 2002 06:34 schreef XangadiX het volgende:
dus de link ff aan al je vrienden sturen en een screendump laten maken
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Dank u allen... Niet toevallig een ideetje om hier een soort site-check-forum te maken net als op web-con.nl?
- Ik bespreek ook harde waren en dan wel op www.lordsofmetal.nl - en ik draai en programmeer ze in DYNAMO
die was er en dat werd een bende. Nu is er www.sitechecks.nlOp zondag 03 februari 2002 18:02 schreef judgem het volgende:
Dank u allen... Niet toevallig een ideetje om hier een soort site-check-forum te maken net als op web-con.nl?
Ik draai zonder problemen NS4.7 en NS6.1 naast elkaar. IE is natuurlijk een ander verhaal, maar Opera en Mozilla kan je er makkelijk naast hebben draaien.
Intentionally left blank
Er zit wel zo'n optie in Dreamweaver v 4 dus...
Pagina: 1