http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/399101
dit is dus echt een f*cking serieus topic, het heeft niet vaag iets levensbeschouwelijks, het is levensbeschouwlijk...
als hij het niet snapt wil ik het best duidelijker maken, maar trash dan liever aub die replies in het topic die niet op mijn theorie gericht zijn of over mijn theorie zijn...
mag deze move dus ongedaan gemaakt worden?
beetje belachelijk om het meteen naar HK te moven, zo van "kweenie wattie hier moet, ik snap het niet, en tjeh, dan moven we het maar naar de HK"
ik heb onderstaande in mijn topic gereageerd:
dit is dus echt een f*cking serieus topic, het heeft niet vaag iets levensbeschouwelijks, het is levensbeschouwlijk...
als hij het niet snapt wil ik het best duidelijker maken, maar trash dan liever aub die replies in het topic die niet op mijn theorie gericht zijn of over mijn theorie zijn...
mag deze move dus ongedaan gemaakt worden?
beetje belachelijk om het meteen naar HK te moven, zo van "kweenie wattie hier moet, ik snap het niet, en tjeh, dan moven we het maar naar de HK"
ik heb onderstaande in mijn topic gereageerd:
wtf?!Op vrijdag 01 februari 2002 22:22 schreef Diadem het volgende:
Sorry, maar dit is wel een extreem wazig topic. Het heeft vaag iets levensbeschouwelijks, maar verder zie ik ook niet echt in wat het hier nu in W&L doet.
Ik move hem daarom naar de HK
Move W&L --> HK
het is een beetje een wazig topic geworden door irc logs en mensen die niet helemaal ingingen op mijn theorie jah, maar verder is het zekers wel een W&L topic, en anders nog like, eerder SG dan HK...
ik ga er even mee naar SU...