Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Move]W&L -> HK, imho onterecht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/399101

dit is dus echt een f*cking serieus topic, het heeft niet vaag iets levensbeschouwelijks, het is levensbeschouwlijk...

als hij het niet snapt wil ik het best duidelijker maken, maar trash dan liever aub die replies in het topic die niet op mijn theorie gericht zijn of over mijn theorie zijn...

mag deze move dus ongedaan gemaakt worden?
beetje belachelijk om het meteen naar HK te moven, zo van "kweenie wattie hier moet, ik snap het niet, en tjeh, dan moven we het maar naar de HK"

ik heb onderstaande in mijn topic gereageerd:

Op vrijdag 01 februari 2002 22:22 schreef Diadem het volgende:
Sorry, maar dit is wel een extreem wazig topic. Het heeft vaag iets levensbeschouwelijks, maar verder zie ik ook niet echt in wat het hier nu in W&L doet.

Ik move hem daarom naar de HK

Move W&L --> HK
wtf?!

het is een beetje een wazig topic geworden door irc logs en mensen die niet helemaal ingingen op mijn theorie jah, maar verder is het zekers wel een W&L topic, en anders nog like, eerder SG dan HK...

ik ga er even mee naar SU...

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

SU --> LA

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 februari 2002 03:05 schreef LuNaTiC het volgende:
SU --> LA
deal, hier kan ik iig reageren :)

Verwijderd

ik vind de move volledig onterecht, het was wat vaag maar het is zeker iets interresants om over na te denken en het is zeker W&L waardig!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 februari 2002 09:37 schreef Sacrine het volgende:
ik vind de move volledig onterecht, het was wat vaag maar het is zeker iets interresants om over na te denken en het is zeker W&L waardig!
my thoughts exactly

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 00:21
Kijk, het is allemaal leuk en aardig wat je hebt verzonnen, maar op deze manier kan ik bakken met andere theorieen verzinnen. Dat topic heb je verder geen enkele onderbouwing waarom dit zo zou zijn. Het is in w&l absoluut _niet_ de bedoeling zomaar een theorie zonder enige onderbouwing neer te dumpen, anders kan iedere user wel zijn theorie neer dumpen en dan zit w&l vol met allerlei totaal niet onderbouwde theorieeen.

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

^^^

Zoals je ziet heb ik inmiddels even met mijn collega's overlegd, en we zijn het roerend met elkaar eens.

Topic gaat niet terug naar W&L dus.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Verwijderd

Topicstarter
ok, mag ik dan vragen hoe ik zo'n soort theorie zou moeten onderbouwen, welke theorie ooit dan eigenlijk...

de enige ideeen die je kan onderbouwen zijn degenen met puur wetenschappelijke basis.
Waarom dan het Levensbeschouwelijke gedeelte? om te gaan ruziën of God wel of niet bestaat?

kom op zeg... :O

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:24

GaMeOvEr

Is een hork.

Als al niet W&L, dan blijft het iig _serieus_ dus imho minimaal naar SG en zeker niet naar de HK....

Aannames zijn fataal.

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Elvhenk

Madam Mikmak

Okee, zo heel erg W&L is dit topic nou ook weer niet, maar kan hij dan tenminste naar SG. In de HK valt er absoluut niks serieus op te verwachten.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Bij deze is je topic naar SG verhuisd :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Lord Daemon
  • Laatst online: 29-11 13:38

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Op zaterdag 02 februari 2002 19:21 schreef Type het volgende:
de enige ideeen die je kan onderbouwen zijn degenen met puur wetenschappelijke basis.
Waarom dan het Levensbeschouwelijke gedeelte? om te gaan ruziën of God wel of niet bestaat?
Levensbeschouwelijke theorie-en zijn wel degelijk te onderbouwen - wat denk jij dat filosofen doen, constant uit hun neus vreten? Een theorie zonder onderbouwing is compleet waardeloos, er kan niet over gediscussieerd worden, want er is niets om over te discussieren. Ik kan geen enkel argument vinden in jouw post voor je theorie - ik zie dus niet in waarom het tot een serieuze discussie zou kunnen leiden.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Pagina: 1